Hallo allemaal, ik heb vorige week vrijdag een miskraam gehad opgewekt door medicatie. Ik ben nu sinds vandaag niet meer ongie ook geen afscheiding meer. Hoelang duurde het bij jullie voordat je weer voor het eerst ongie werd? Ben erg bang dat het weer rond de 50 dagen gaat worden. Dan gaat het weer allemaal zo lang duren vreselijk weer maar ja.
Hallo Mien, ik lees jouw verhaal en samen met jouw ondertekening erbij moest ik gewoon zowat dubbel checken of het niet over mezelf ging bij wijze van spreken! Ik ben ook in oktober 2010 gestopt met de pil. Ik heb ook Pcos. Ik heb ook vele mislukte rondes gehad. Ik ben op gegeven moment ook zwanger geraakt en precies afgelopen vrijdag te horen gekregen dat het hartje niet meer klopt. Ik was net als jij ook 9 weken ver en ook bij mij was het vruchtje gestopt bij ongeveer 6,5 week! Echt ongelofelijk zeg, zowat alles hetzelfde...Mijn miskraam is ook opgewekt met medicijnen (cytotec) alleen was ik daar niet meteen vrijdag mee begonnen maar op dinsdag. Ik zit nu dus nog wel er midden in. Van mijn ziekenhuis had ik te horen gekregen dat ik niet gelijk mag beginnen met de hormoonbehandelingen (ik spoot puregon en pregnyl) maar dat ik eerst een menstruatie af moet wachten. Ik baal daar onwijs van omdat ik net als jij er bang ben dat mijn eerstvolgende menstruatie heeeeeeel lang op zich gaat laten wachten. Het liefst ga ik gewoon meteen door zodra mijn baarmoeder leeg en schoon is. Ik bedoel, waarom eerst een cyclus afwachten? Ik heb niet eens een cyclus van mezelf en wachten op de eerstvolgende menstruatie gaat vast weer 2 maanden duren Ik wil gewoon door! Al is het alleen om het gevoel te hebben dat je weer bezig bent en iets hebt om weer naar uit te kijken en de miskraam achter me te laten.. Vind het echt bijzonder dat er iemand is die precies in hetzelfde schuitje zit als ik, dezelfde dingen heeft meegemaakt en ook in hetzelfde tijdsbestek etc.. Dat het snel raak mag zijn voor ons meid! Liefs, weegschaaltje
Hoi Weegschaaltje, Wat toevallig zeg dat je precies in het zelfde schuitje zit idd het zelfde verhaal. Ik vond de miskraam erg heftig, zwaar en en pijnlijk en het duurde ook erg lang was dat bij jouw ook? Wij hadden 7 feb de eerste echo toen bleek dus dat het hartje niet meer klopt dus vrijdag de miskraam gehad is nu alweer 1 week geleden. Ik ben zwanger geworden door 1 kuurtje clomid van 1 tablet per dag dus daar mag ik dan mee beginnen als ik weer ongie word. Ik heb ook afgesproken dat ik mag bellen als ik over de 50 dagen kom. Heb jij eerst ook clomid gebruikt? Ik heb wel een cyclus van mijzelf jij niet las ik word dan je ongie opgewekt? Daar heb ik ook pillen voor thuis liggen. Ik vind het ook erg bijzonder dat we precies dezelfde dingen hebben mee gemaakt in dezelfde tijd.