Hallo, Ik heb problemen met het versturen van pb's. Of nou ja problemen, t lukt gewoon niet. IK kan wel een reactie terug sturen als iemand mij een pb stuurd, maar zelf dat gaat niet. Nog meer die hier last van hebben?
wat lukt dan niet? waar heb je problemen mee.. het echt versturen daarvan ? dat ie niet registreerd dat je o verzenden heb gedrukt? volgens mij hoort de topic bij 'over deze site'
Hij verstuurd t gewoon echt niet! Dat deed ie vorige week nog wel, maar nu ineens niet meer....hij geet wel aan dat ie t verstuurd heeft, maar vervolgens kan ik m nergens vinden en de ontvanger, ontvangt niks... O en als t topic verkeerd staat, mijn excuses en verplaats m gerust!
Er stond niks in de wachrij en ook niet bij verzonden.... Maar nu heb ik zojuist wederom een testtje gedaan naar iemand.. Alleen nu een onderwerp ingetypt, twijfel of ik dat de andere keren wel heb gedaan nl....nu staat ie wel in de wachtrij. Verstuurd ie m mogelijk niet zonder onderwerp?
mmm...zat net er dus 1 te versturen zonder onderwerp en kreeg idd de melding dat ik geen onderwerp erbij had staan....maar kan me niet herinneren dat ik dat bij die niet vertuurde pb's ook die melding kreeg......wacht nog ff t antwoord af van de testpersoon. Hoop dat t nu opgelost is