gisteren IUI gehad en nu al zere borsten

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Hoop42, 29 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

herkent iemand dit?gisteren IUI gehad en heb nu al ontzettende zere borsten.Kan dit van de pregnyl zijn soms? normaal krijg ik 2 dagen na eisprong zere borsten als ik niet zwanger ben.Ik heb nu eigenlijk al niet veel goede hoop meer:(

2. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Hoi hope42, dat kan zeker van de pregnyl komen! Ik had bij mijn eerste IUI ook. Maar ik had het van mezelf ook wel vaak, vlak na de eisprong. laatste 2 IUI's had ik het weer niet. Alles kan, en alles is nog mogelijk!

3. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Pien: dank je wel voor je reactie! Dat geeft me dan toch wel weer hoop!Heb jij de 3de IUI net achter de rug?

4. Ik weet nog heel goed hoe die van mij voelden na pregnyl.. Dus ja, dat kan zeker, ja :p

5. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Dus jij had het ook:) Ze zijn echt heel pijnlijk....manlief trok me tegen hem aan en ik kon alleen maar kermen van de pijn:D
    Maar alles voor het goede doel he

6. Haha, ja dat had ik ook! Als wij knuffelden ging ik altijd maar voorover gebogen staan, zodat ze in ieder geval niet klem kwamen te zitten tussen onze lichamen in :D Ik vond m'n bh savonds uitdoen ook echt een ramp, omdat het dan een stukje over je huid heen glijdt..

7. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ja inderdaad! Dat heb ik dus ook!Ik vind het wel verwarrend,want ik heb normaal ook zere borsten als ik zwanger ben.Maar ja....voorlopig kan ik nog niet testen.

8. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Pregnyl is puur zwangerschapshormoon, dus daar kun je typische zwangerschapskwaaltjes van krijgen, zoals zere borsten, misselijkheid, last van geurtjes, koud/warm hebben, enz. Dus helaas is er nog niks van te zeggen, succes!

9. Je kunt met pregnyl gewoon helemaal nergens meer vanuit gaan.. Ik heb deze ronde geen pregnyl gehad, maar de vorige keer heb ik wel regelmatig getest, om de test wit te zien worden. Dan wist ik wanneer de pregnyl mijn lichaam uit was en wanneer een test niet meer vals-positief kon zijn :)

10. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Gisteren IUI gehad en vanmorgen ook pijnlijke borsten. Op Internet gekeken en pijnlijke borsten kunnen voorkomen na je eisprong.

11. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Fijn om te weten,dan hoef ik nog niet gelijk de moed te verliezen!
    Ook spannend voor jou! Was het je eerste IUI?
    Dan kan jij rond dezelfde datum als mij testen:)

12. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Dank je wel voor je reactie.Dan moeten we maar rustig afwachten.Wel lastig dat het dezelfde kwaaltjes zijn.

13. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

dan ga ik ook maar testen tussendoor.Ik geloof dat het op 10 dpo uit je lichaam moet zijn toch?

14. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    We zijn bijna een jaar bezig voor ons tweede kindje, maar hebben nu 3 rondes gehad, incl. deze. waarvan 2 IUI's. (de eerste IUI kon niet doorgaan vanwege vakantie van het lab, dus toen maar zelf aan de klus.)

15. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Spannend, he?! Is dit wel jullie eerste IUI? (of stond dat in je tekst, dat weet ik zo niet meer.. :)) en zijn jullie al lang bezig?

16. Het halveert elke dag, ongeveer. Anderen zeggen weer 33 uur. Daarom ben ik ook maar gaan testen, dan wist ik het tenminste zeker.

In principe zou het dus zo zijn;
    Dag 1 = 5000
    Dag 2 = 2500
    Dag 3 = 1250
    Dag 4 = 675
    Dag 5 = 338
    Dag 6 = 169
    Dag 7 = 84
    Dag 8 = 42
    Dag 9 = 21

Als je 33 uur rekent verschilt het natuurlijk, dan zou je er langer over doen.

De meeste testen testen niet positief onder de 25, geloof ik.
    Bij mij was de test overigens op dag 6 ofzo al negatief, dus toen was alle pregnyl mijn lichaam al uit.

17. Zie wel dat wij 3 ongeveer gelijk lopen..

Ik had m'n IUI zaterdag, TS zondag, en Vlinderr maandag.. Spannend! :)

18. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Vlinderr: dit is onze eerste IUI.We zijn nu ruim 1,5 jaar bezig.Vorig jaar in juli een miskraam gehad,daarna een miskraam eind augustus vorig jaar(dat was een tweeling) en de 3de miskraam was begin augustus dit jaar(tijdens onze huwelijksreis naar Mexico).
    We hebben veel onderzoeken gehad,alles is oke met ons beiden,maar ik ben al 43 jaar en dat is ook de reden vermoedelijk voor de miskramen.Het hakt er wel behoorlijk in, moet ik zeggen.Maar we willen nog niet opgeven.
    Hoe oud is jullie eerste kindje nu?

@Shaddixxx:Ik ga morgen dan eerst maar een paar dozen kruitvat testen halen,dan kan ik het ook goed in de gaten houden.Wil wel weten of de pregnyl uit mijn lichaam is.
    Leuk dat we ongeveer gelijk lopen met de IUI,kunnen we elkaar op de hoogte houden van klachtjes en wat de testen gaan doen:)

19. Wat klote van al die miskramen zeg :( Hopelijk gaat het nu wel goedkomen!

Is inderdaad wel spannend. Wat houden jullie als testdatum aan?

20. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Dat hopen wij ook:) Ik denk dat wij volgende week zondag gaan testen(dat is volgens mij de tiende november) En jullie?

Deel Deze Pagina