hall allemaal, Ik ben nu 6 weken en 5 dagen zwanger. Een week heleden heb ik een lichte bloeding gehad, en sinds dien af en aan bruine afscheiding met daarbij ook donkere sliertjes slijm (sorry voor dezeplastische omschrijving maar volgens mij zijn we wel wat gewend hier ) Heb een inwendige echo gehad, en de gyn zei dat alles er perfect uitzag. Pak van min hart natuurlijk maar ik blijf me zorgen maken!! Bruine afscheiding is toch niet normaal? Het kan toch niet goed zijn dat ik ook sliertjes verlies? Er is al veel geschreven over bruine afscheiding. Maar wat ik me opeens afvroeg; zou er een verband bestaan tussen bruinverlies voor menstruatie en tijdens zwangerschap? Ik bedoel dat mensen die tijdens de zwangerschap bruine afscheiding hebben, dit ook voor hun menstruatie hebben gehad. Misschien is bij hen de baarmoeder meer doorbloedt ofzo. Ik heb het namelijk altijd gehad voor mijn menstruatie. Een vriendin van mij niet, en zij heeft het n tijdens haar zwangerschap ook niet. Misschien vergezocht, maar ben toch wel benieuwd... Met de poll zou ik graag willen weten hoe het zit bij zwangerschappen die (vooralsnog) in tact zijn of bleken, dus niet invullen ajb als het brunverlies een voorteken van een misraam was.
Ik heb geen bruinverlies gehad, wel op dag 21 van mijn cyclus wat roze bloedverlies, waarschijnlijk innestelingsbloeding. Omdat dit anders is dan bruinverlies heb ik nee gekozen.