16 weken zwanger en een echo vandaag

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Judi, 5 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Judi

Judi Actief lid

27 mrt 2008
    236
    0
    0
    Vandaag alweer 16 weken zwanger.
    Vanmiddag hebben we onze 4e echo alweer. SUPER!
    Aangezien mijn vader ook jarig is vandaag en dit mijn ouders hun eerste kleinkind wordt, heb ik hen uitgenodigd de echo bij te wonen.
    Dit wordt dus heel spannend voor ons allemaal.

ALs alles maar goed is. Het zal wel, maar toch is het weer een geruststelling, wanneer je weer er weer een bewijs van leven is.

Waarschijnlijk/ hopenlijk komen we vandaag ook te weten of het een jongen of een meisje wordt?
    Het moment dat hiernaar gekeken wordt, zorg ik er voor dat mijn ouders weer uit de ruimte zijn.
    Dit blijft ons geheim, hoe super goeie en leuke ouders ik ook heb.

Let it be a wonderfullll day!

2. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Veel plezier vanmiddag ! maar ehm, waarom zoveel echo's? (hoezo nieuwsgierig)
    Ik neem aan dat je er met 20wk ook nog een krijgt?

3. Judi

Judi Actief lid

27 mrt 2008
    236
    0
    0
    Ik krijg zoveel echo's om de volgende redenen:

- 3 miskramen gehad in het verleden
    - stollingsproblemen bloed - prik elke dag bloedverdunners
    - ben 36, dus val je zoiezo in de zgn risicogroep

Dus wat betreft het krijgen van meer echo's is een geluk bij wat ongelukjes laat maar zeggen.
    Volgende week heb ik weer een echo, want dan krijg ik een vruchtwaterpunctie.

4. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Oh vandaar, nogmaals heel veel plezier vanmiddag!
    Ik vond het zo'n spannend moment, als je het geslacht te weten komt. Hopen dat hij/zij er goed voor ligt en dat het al goed te zien is.
    ;)

5. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik ben heel nieuwschierig :) maar weet je al wat het word? En wil je dat met ons delen?

6. Judi

Judi Actief lid

27 mrt 2008
    236
    0
    0
    Het was een geweldig monument zeg.
    Echt kicken. Mijn vader heeft een opname gemaakt van de echo en heeft dit op een DVD gezet.
    Helemaal te gek!

Er was nog niet te zien of het een jongetje of een meisje is. En als wij het weten ga ik het hier niet zeggen. Nee. Ik wil van alles delen but dit is ons gebeim.

Inmiddels heb ik afgelopen dinsdag een vruchtwaterpunctie gehad. En dan moet je 3 weken wachten op de uitslag.
    ALHOEWEL, vanmiddag word ik door het ziekenhuis gebeld om uitslag te geven over de 5 belangrijkste chromosonen testen.
    Wij komen dus vanmiddag te weten of het kindje het syndroom van down heeft ja te nee.

Eveneens komen wij vandaag dus te weten of het een jongetje of een meisje is!

Hele spannende dag. Het is alles of niets.

7. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    hahaha leuk is dat he...nu nog een mooie uitslag en dan moet je dag toch weer geweldig zijn he ;) maar ook al zeg je het niet hihihi ik gok een meisje :p grtz Ramona

8. Judi

Judi Actief lid

27 mrt 2008
    236
    0
    0
    De uitslag geeft aan dat ons kindje NIET het syndroom van down heeft.
    SUPER!

Ook weten wij het geslacht en dat is toch ook weer raar om te weten hoor. Zeker wel gaaaf, maar toch raar.
    Tevens heb ik meteen al gemerkt, dat ik enorm voorzichtig moet zijn met bepaalde uitspraken. Je verspreekt je zo gemakkelijk wat dat betreft.

Enfin ik heb de kleine maar tot de 'kleine gedoopt'.

Nu is het weer wachten en wachten op den volgende echo. Niet lang hoor en ik mag eigelijk zeker niet klagen, omdat ik al heel wat echo's meer heb gehad dan menig ander.
    De 27e juni gaan we weer.

We hebben zelf een doppler thuis en kunnen dus (als we heeeel goed zoeken) het hartje horen kloppen. Dat is best fijn zo tussen het wachten door.

Oja, een vriend van ons is gynaecoloog en hij heeft ons al aangeboden een mooie uitgebreide echo voor ons te maken.
    Dat is ook tof natuurlijk.

Echter kan dat wel weer het geslacht van de kleine verraden. En ik vind het toch eigenlijk wel weer leuk dat wij een geheimpje hebben en dat de anderen maar lekker moeten wachten tot eind november.
    Gnif gnif... 8)

Deel Deze Pagina