Quinn loopt gelukkig (nog) niet weg. Maar als hij niet luisterd heb ik altijd de buggy mee, 2x waarschuwen de 3de keer in de wagen. Schreeuwen als een gek, maar helaas, ik wandel dan rustig door en doe of ik hem niet hoor! Dat weet hij gelukkig heel goed
Hier dus twee van die figuren in huis! Sam (bijna 3,5) begint er nu wel een beetje vanaf te raken, geen driftbuien meer. Wel probeert ze het af en toe nog, ze is vooral bezig met drammen, wordt je ook ziek van hoor! En sinds we op vakantie zijn geweest heeft ze iets nieuws als ze iets wil hebben "maar ik heb nog helemaal niets gehad, dat is niet eerlijk" (stiekem wel grappig, het heeft toch niet het gewenste effect voor haar hihihi). En Fay die is al een paar maanden op dreef (wordt woensdag 2). De driftbuien negeer ik zoveel mogelijk. Maar mevrouw moet regelmatig even in de hoek zitten, tegenwoordig met wekkertje. ik vind het nu echt een verschrikkelijke tijd, vraag me regelmatig af waar ik eigenlijk aan begonnen ben hoor. Nu kan ik meer hebben als mijn man, hij vindt dat ik makkelijker ben. Ik wil ze echter wel de ruimte geven om te ontdekken, om ruzie te maken, om hun mening te uiten. Maar het moet niet te erg worden.