Ben langzaam beetje aan het nadenken over babynamen. Onze zoon heet Noud. We weten het geslacht van deze baby nog niet. Tot nu toe heb ik op mn lijstje staan: Jongens: Ravi Mees Jip Luuk Siem Meisjes: Lea Cato Lucy Evi Jolijn We houden van korte/simpele namen.
Van je lijstje vind ik Mees en Lea het leukst en die passen ook goed bij Noud. Verder dacht ik nog aan Max, Cas, Ties, Saar, Suus en Ruby.
Ravi vind ik te buitenlands naast t oerhollandse Noud. Jip ben ik geen fan van (te kinderlijk én onduidelijk of het om een j of m gaat). Daan wayyy to boring. Mees ook wat saaiig. Siem leuk! Past ook prima bij Noud Lea ouderwets en vind m ook gewoon niet mooi. Jolijn niet zo leuk. Evi wel aardig maar wel dertien in een dozijn (dus in dat opzicht past het goed bij Noud, maar tis mn smaak niet). Lucy vind ik een oude wijvennaam. Cato een leuke naam maar icm. Noud niet zo. Ik zeg: Nova! Of Robin (al vind ik dat zelf voor een jongen leuker). Andere opties.. Noud en... Nilo Lex Joep Lars Rens Jens Wess Nila Nola Dafne Imke Mint Jinthe Zita Meike
Gijs Teije Jesse Tijn Teun Tom Kjeld Thijs Finn Hidde Sieb Ivan Ivar Joas Aaron Roos Mirle Merle Caro Jolien Sarah Suze Niene Silke Jule Fleur Vera Minte Tess Sophie
Bedankt voor de reacties. Heb in elk geval een paar namen toegevoegd aan mn lijstje al Jip gaat het ook niet worden, maar vind het wel een leuke naam.
Noud en.. Loek Bram Sten Ruurd Tom Tim Teun Noud en.. Fleur Tessa Vera Veerle Floor Anouk Lieke Sofie Suze Yfke