Nou jaaa zeg, het is toch niet te geloven! Pff mensen hebben inderdaad erg korte lontjes zeg tegenwoordig, wat jammer. En tja ach óók tussen die oude mensjes zitten vervelende mensen hoor, zoals die hier op t forum, in je buurt, op je werk of in je straat ook zijn ... Bah wat een nare reactie..En die reden? Als ze nou nog een reden had waar ik begrip voor op zou kunnen brengen..maar nu zit ze tegen je auto aan te kijken? Heb je zo'n rare auto dan?
Ach ja laten we het er op houden dat dat omatje stijf staat van de jaarwisselingsspanningen mijn oma reageerd rond deze tijd van het jaar ook zo. 1ste kerst dag waren waren we bij me oma op bezoek gaat haar telefoon. pak ze de horen op kan je me nou niet met rust laten stomme telefoon. was het haar zus die ff belde dat ze dus wat later zou komen..... dus vroeg aan oma waarom ze zo reageerde nou jha het was al de 12de keer dat ze gebeld werd en steeds werd er niets gezegt..... was oma vergeten dat er sinds kort een wekker naast haar telefoon staat om haar medicijnen in te nemen zeg ik zo maar oma gaat verder alles wel goed? nee de hele week kijk ik al naar een stel ijzere palen die voor me raam staan.hoe die daar komen weet ik ook niet maar heb van de week wel uit een paar palen de schroefjes gedraait. en later stond er een ziekenwagen voor het huis omdat er een stijger in elkaar gezakt was......... op dat moment moest ik echt wel lachen want zo is me oma nooit geweest. heb het daarna ook wel aan de verpleegster van het verpleeghuis door gegeven
@niva: nee gewoon een station. Als we nou een bus hadden die het hele uitzicht blokkeert dan snap ik het nog. @winniethepoeh: die zijn nog heel