Moet je die website online gaan opbouwen of maak je deze offline met bijvoorbeeld frontpage en moet je hem dan gaan uploaden?
ik maak website maar doe dat nooit via een website maker, wil er wel eens naar kijken voor je als je PMt met de gegevens e.d.
Zit in de tussentijd ook even te kijken op de site van Mijndomein, maar het is mij idd niet helemaal duidelijk. Wij maken onze eigen website standaard in Frontpage en uploaden deze dan via FTP naar het WWW
Hartelijk bedankt voor de registratie van je domein ,,,,, bij mijndomein. Je domeinnaam zal 24 uur na ontvangst van deze email actief zijn op het internet. Dit komt doordat het domein niet direct bij alle internetproviders bekend is en eerst moeten worden opgenomen in hun DNS systemen.
Op zich zou je nu al wel je site kunnen gaan maken/bouwen, maar hij zal nog niet heel gemakkelijk vindbaar zijn de eerste 24 uur.
Daarom was ook mijn eerste vraag aan je of je de site online moet opbouwen of dat je deze eerst aanmaakt in Frontpage oid (zoals bijvoorbeeld een brief in Word) en dat je de boel dan gaat inladen met een programma als FTP
Welk pakket heb je genomen bij mijn domein? Zit te kijken en ze bieden verschillende dingen aan, van pakketten met alleen een domeinnaam zonder hosting tot en met pakketten met een websitebuilder erbij.
Ze geven hier http://www.mijndomeinwebsitemaker.nl/_files/wsp_documentation_nl.pdf een handleiding van de websitebuilder. Misschien kun je daar verder mee komen?
Even n vraagje heb je een domein naam of een webhosting MET domein naam? Want alleen een domein registreren dan heb je dus alleen de url en niet het plekje op internet waar je de website op zet zeg maar. Edit...oh was al gevraagd
das wel een goede idd ze kan er nu bij in elk geval dus was denk ik gewoon even een administratieve vertraging, ik snapt er echt de ballen niet van wat een lastig programma zeg