Hallo, Ik heb een vraagje: in september afgelopen jaar ben ik gestopt met de pil. I.v.m prive-omstandigheden zijn we in die eerste maanden er weinig mee bezig geweest en hebben ook weinig 'geklust'. (wat een stom woord ) December hebben we helemaal overgeslagen en nu deze maand wel voor het eerst serieus bezig. Mijn man heeft nu zoiets: dit is de eerste ronde, dus we gaan vanaf nu tellen. Zelf heb ik zoiets, ja maar ik ben wel vanaf september pilloos, en ook wel kansen gehad, dusss ik tel er een paar rondes bij. Ach, heel belangrijk is het natuurlijk niet, maar ik vraag me af: hoe zouden jullie tellen? Eerste ronde? Of die andere rondes er ook bij? Haha waar je al niet discussiepunten over kunt hebben
Snap wel wat je bedoeld.. Voor mijn gevoel zit ik nu in ronde 5 ( hopelijk de laatste...) Maar sinds 2 rondes ben ik pas echt normaal 5 dg ongi.. De 1ste maanden was het echt ontpillen.. Wij hebben wel goed geklust va ronde 1 maar toch.. Succes met klussen
tja als je er weinig mee bezig bent geweest en ook wat klussen betreft dat dat er bijna bij ingeschoten is, en zowieso een hele maand zou ik zeker vanaf ronde 1 tellen, daarbij kun je nu in de gaten gaan houden hoe je cyclus(duur) ongeveer verloopt... succes in ieder geval meid...
bedankt voor jullie reacties, kan ik mijn man vertellen dat ie de discussie gewonnen heeft...doet 'm vast goed Moet zeggen dat het mij zelf wel wat rust geeft omdat ik me een beetje gefrustreerd voelde dat we er niet veel mee bezig konden zijn (en me daar wel op ingesteld had) en ik wel die rondes telde, wat eigenlijk niet helemaal klopte voor m'n gevoel. Zucht, waar je je al niet druk om kunt maken in dit hele proces... Maar goed, ga m'n ega maar even vertellen dat ie gewonnen heeft