@ Volgens mij had ik afgelopen weekend last van wat innestelbloed! Gisteren getest, maar helaas.... negatief! Denk dat het zoweso nog te vroeg was. Morgen nog eens een gok wagen als er nog steeds geen tekenen van zijn! Groetjes Marjo
ik heb ergens gelezen dat je innesteling kan hebben 5 tot 10 dagen na je eisprong. het beetje bruin verlies had ik dus 10 dagen na mijn ei. liefs san.
En weten jullie misschien ook of je buikkramp rond je innestelingsdag kan hebben. Dat heb ik dus een dag of 2/3 gehad precies rond die dag. Zou dat kunnen?
Volgens mij wel meid! Had ik ook afgelopen weekend! Dus.... Maar we moeten nog steeds afw88 meid! Wordt steeds moeilijker he! Sterkte meid! Suc6! Groetjes Marjo
die buikkrampen had ik ook, maar ik heb dus nu steken in mijn buik. ik heb sinds mijn ei ook wat pijnlijke borsten. liefs san.
Hoi dames. Hier ook twee dagen met een drupje bruinverlies maar nu gaat het toch doorzetten, dus hoop er niet teveel op! Had echt het gevoel dat het raak was, ook met vlagen misselijk enzo... groetjes Jelske
Hallo allemaal, Ja ik wil julli eook behoeden voor eente grote teleurstelling. Mijn ervaring is dat ik steeds als ik bruinverlies had en daarna even een paar dagen niks, dat uiteindelijk de duivels toch doorzetten. Toen ik zwanger raakte (nu voor 3e wonder; heb al 2 meissies van 3 en bijna 2) had ik juist helemaal geen afscheiding. Eerder droog en soms beetje witverlies. Maar natuurlijk lees ik hier ook verhalen van meiden die wel bruinverlies hadden en ook zwanger zijn dus tja...je kunt er niet veel van zeggen. Maar mijn tip: blijf reeel en maak jezelf niet gek! groetjes.
het is toch altijd afwachten en ik denk maar zo als het nu toch komt (de ongi) dan volgende keer weer beter misschien?! ik ga nergens van uit want dan kan het altijd mee vallen kussiej
het is inderdaad gewoon afwachten. maar wij zijn nu dik een jaar bezig en heb dit nog niet 1 keer gehad. liefs san.
Ik had 2 dagen voor mijn NOD wat rozig bloedverlies en de dag daarna een beetje bruine afscheiding. Afgelopen woensdag was mijn NOD en idd ik werd ook ongesteld alleen duurde het maar 1,5 dag want het was gisterenavond al weer over. Normaal ben ik altijd 5 dagen ongesteld. Wat dit betekend weet ik niet maar ik wacht nog maar ff af. groetjes joyce
Heb elke maand 2 of 3 dagen voor mijn NOD enig bloedverlies, bruinig of heel licht roze....toen ik de eerste keer zwanger was, had ik dit juist niet.....aan de andere kant kan het ook nog iets van innesteling zijn in het geval je zwanger bent.....moeilijk. Heeeeeel veel succes met afwachten in elk geval!! Groet, Koosje
probeer jezelf niet al te blij te maken met de klachtjes enzo hoor meiden... je lijf kan je zo goed voor de gek houden! Ik had in maand 1 zoveel klachten dat mijn mannetje en beste vriendin 100% overtuigd waren dat ik zwanger was... maar werd gewoon ongi.... En een bloeding een week voor je NOD kan een innesteling zijn maar heel veel meiden merken niets van de innesteling... het kan ook gewoon een klein adertje zijn dat geknapt is...... en probeer pas na je NOD te testen... heb nu toch al regelmatig meiden gezien die voor hun NOD een vaag streepje hadden en na een paar dagen toch ongi werden... Eigenlijk dus een hele vroege MK maar dat kun je soms ook maar beter niet weten.....
Hey Sandra, én heb je vandaag getest ben heel nieuwsgierig en mijn duimen draaien overuren! Liefs, Natasja
ik heb nog niet getest. ik verloor vrijdagmiddag wat bruinverlies met een beetje rood en dat was zaterdagmiddag alweer afgelopen. en dus metelkaar maar 1 dag. dus ik weet niet of ik dat als ongi moet rekenen. ik wacht het nog even af. liefs san.