Blijvende kramp na eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sharonn, 15 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sharonn

Sharonn Actief lid

5 feb 2014
    127
    0
    16
    #1 Sharonn, 15 jun 2015
    Laatst bewerkt: 15 jun 2015
    Hoi hoi,

Ik had vorige week maandag mijn eisprong, dus geklust :p Na het klussen had ik wat buikkramp, wat ik vaker heb na het vrijen.
    De kramp ging daarna gewoon weg, maar kwam woensdag terug en is ook niet meer weg gegaan. Net of ik ongesteld moet worden. Ik heb nu elke dag kramp, soms erg, soms minder erg. Gister kreeg ik daar lage rugpijn en misselijkheid bij. En de dagen daar voor veel zin in lekker eten zoals chocolade en slagroom :p Ik voel me gewoon niet helemaal dezelfde, ben ook vermoeider. Ik heb al een zoon van 10 maanden, maar bij hem voelde ik niks na de eisprong en voelde ik de eisprong zelf ook niet
    Dit is ook pas de eerste ronde dat we klussen. Herkennen jullie dit? Meerdere ervaringen met blijvende kramp? Ik heb dat anders nooit..:(

2. Sifra

Sifra Niet meer actief

Ik had/ heb altijd kramp vanaf een paar dagen na ovulatie.
    Bij mij betekende dat nooit goed nieuws.
    Maar...er zijn ook heel veel vrouwen die veel last hebben van buikpijn na ovulatie en zwanger bleken, hopelijk ben jij er daar van. Succes!

3. DonEnzone

DonEnzone Actief lid

24 apr 2015
    200
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ik heb vanaf de dag na mijn eisprong wat kramp en steekjes gehad, dat ging door tot dag 6 ongeveer door. Ook meteen lage rugpijn en gevoelige borsten en daar heb ik nu, 10dpo, nog steeds last van.
    Geen idee wat dit betekend en of ik hier elke keer last van heb, want zit pas in mijn eerste ronde 😅

4. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Vorige ronde ook last van gehad. Krampen die leken op ongikrampen en af en aan kwamen. De ene keer erger dan de andere keer. Helaas gewoon ongesteld geworden, dus bij mij zei het niks

5. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.637
    5.664
    113
    Heb precies de zelfde klachten en heb a.s vrijdag mijn NOD. Geen idee wat het kan zijn, je lichaam kan je flink voor de gek houden. Stiekem hoop ik natuurlijk en zou ik het liefste een vroegtijdige test doen maar mijn hoofd zegt dat ik dat nog niet moet doen. Ken de klachten overigs niet, had toen ik nog aan de pil zat heel weinig tot geen klachten.

6. Sharonn

Sharonn Actief lid

5 feb 2014
    127
    0
    16
    Ik heb zondag mijn NOD en ik vind het reuze spannend. Ik heb net via internet Sensi testen gekocht. Hopelijk word ik niet ongesteld en kan ik testen haha.
    Ik voel me ook raar en zo voel ik me nooit, maar ik kan ook amper geloven dat het na 1 ronde al raak kan zijn. Ik was van mijn zoon ook wel heel snel zwanger.

We gaan het zien :)

7. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Vorige maand is het bij mij voor nod nog mis gegaan...
    Was de eerste keer dat ik 5dpo ook terug last kreeg van steken en precies ongipijn.
    Daarnaast ook regelmatig misselijk en gespannen borsten.
    Het kan veel zeggen, maar ook heel weinig als je de reacties hier leest, maar ik hoop op goed nieuws voor je!

8. Koon

Koon Niet meer actief

Ik had dat altijd. Maar de 2x dat het echt opvallend was, was ik zwanger. Ik had het gevoel alsof mijn ei bleef hangen ergens.

9. Sharonn

Sharonn Actief lid

5 feb 2014
    127
    0
    16
    Dit is onze eerste ronde en ik heb me hiervoor nooit zo gevoelt. Ik ben ook zo snel gefrustreerd! Kort lontje haha.
    Mja ik moet afwachten tot het weekend. Of ik wel of niet zwanger word.
    Ik vind het zo spannend allemaal. Vorig jaar toen ik zwanger raakte bleek ik ook Hodgkin (lymfeklierkanker) te hebben. Met de lading van toen vind ik het nu extra spannend.. En denk ik bij alles; wat ik nu voel hoort dat bij zwanger worden of toch iets anders..

Mijn darmen zijn ook aan het rommelen. Het lijkt steeds net of ik moet poepen, maar dan hoef ik niet haha.

Nouja fingers crossed!

10. kolibri

kolibri Actief lid

21 dec 2014
    391
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier eigenlijk ook altijd wat buikpijn en steken, op en af, tussen mijn ei en nod. Vooral als mijn ei links springt, dat maakt dus ook nog uit...

11. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    ik had het vanaf een week na mijn eisprong.
    kon wel door de grond zakken af en toe van de pijn..
    was dus wel hartstikke zwanger.
    maar ja het is bij iedereen anders natuurlijk

12. Sharonn

Sharonn Actief lid

5 feb 2014
    127
    0
    16
    Ja ik zie dat sinds gister avond mijn afscheiding minder word en ik haast droog ben daar onder. Meestal een teken dat de rode zee er aan komt. Ik heb zondag mijn NOD. Vanmorgen weer opgestaan met kramp. Van die zeurende kramp. Gister avond steken. Mja ik zal mezelf wel gek maken haha. De wens is ook zo groot om eens een normale zwangerschap te hebben zonder chemokuren. Nog even afwachten dus :)
    Dalijk zijn het gewoon mijn darmen haha

13. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Voor dat ik ijn dochtertje kreeg had ik daar ook nooit zo'n last van, maar na de bevalling (inmiddels alweer 6jr geleden) voel ik altijd heel duidelijk mijn eisprong en heb ik vlak na men ei ook ongi-achtige krampen maar word ik altijd ongesteld. Laatste ronde bleven die weg dus dacht ik even dat het raak was, maar helaas. Ik weet niet wat het bij jou betekend maar bij mij betekend het blijkbaar niks xD

14. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een paar dagen na mn ei last van krampen en ongigevoel. Dit heb ik nooit zo vroeg in mn cyclus. Normaal 2 dagen voor mn ongi ongeveer. Dit heb ik wel gehad toen ik zwanger was van mn zoontje. Tis zo moeilijk om te zeggen, wordt er zelf ook gek van:) hoop ook voor je dat t iets betekend ;) toy toy toy

15. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Bij mij betekende het: zwanger! Ik hoop dat dat voor jou ook zo is!

16. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Heel herkenbaar wat je schrijft. Ik heb het deze ronde ook, terwijl wij het maar 1x zonder hebben gedaan. Manlief wil pas in juli beginnen, maar afgelopen vrijdag hebben wij het zonder gedaan. Mijn man dacht dat ik niet in mn vruchtbare periode zat en ik dacht dat hij er nu toch al voor wilde gaan :).
    Ik heb alleen geen idee wanneer mn ei springt. Ik dacht dat ik dat gister gevoeld had, maar ook vandaag weer pijn in mn onderbuik en rug. Meer een zeurend gevoel. Ik ga er niet van uit dat ik zwanger ben, omdat wij het maar 1 keer zonder gedaan hebben. Het is alleen wel een ander verschijnsel dan dat ik andere maanden heb. Ik hou, sinds de bevalling van mn 1e, mn cyclus en lijf zeer goed in de gaten. Ach, we zullen zien over 2 weken.

Deel Deze Pagina