Vandaag had ik vreemde afscheiding. Het zag er droog uit, met 'brokjes' erin. Toch was het rekbaar 2 cm. Hoe zou ik dit het beste scoren denk jullie?
Ik heb aan het begin en na mijn ei ook van dat witte korrelige prut. Dan wordt het steeds slijmeriger. Na een week ofzo is het creamy. Dat lijkt het een beetje op slijmerige melk. Het korrelige is er dan wel af. En naarmate ik dichter bij mijn eitje komt wordt het doorzichtig. Echt eiwit, weet ik niet. Want ik heb vaker iets wat lijkt op eiwit en soms heb ik echt doorzichtige dril. Maar ja, dat had ik vorige week en mijn ei moet nu nog komen. Dus ja. Geen idee.
Bij mij zag t er ook niet dagelijks uit of ik een eitje had opengebroken haha. Maar wel rekbaar. Hoeft niet superdoorzichtig te zijn volgens mij maar een beetje troebel kan ook.
Bij mij was het van amper slijm, naar iets meer (droog en wit). Toen echt waterig slijm, wat daardoor ook doorzichtig was. Toen weer iets dikkere, meer witter slijm wat ik als eggwhite heb gedefinieerd, omdat dit rekbaar was (2-2,5cm). Juist niet doorzichtig hier dus. En nu echt plakkerig en bijna alleen maar brokjes. Vandaag is op mijn kaart de eisprong aangeduid, had ik goed geraden Daags na de eisprong heb ik nog wat rekbaar slijm gehad 1x.