Hoi, ik wilde eens horen of er nog meiden zijn die hun ongi met medicatie lieten opwekken, en die net als mij in de daaropvolgende ronde onmiddellijk zwanger werden? Ik had er alleszins helemaal niet op gerekend dat het nu al raak zou zijn hoor! Heb op 18 juli mijn ongi gekregen na 4 dagen Duphaston, maar het leek amper op een gewone ongi (had sinds pilstop al 82 dagen geen ongi gehad), dus ik dacht dat het nu nog wel even zou duren vooraleer mijn normale cyclus er was. Ben wel vanaf rood bloedverlies (19 juli) beginnen tellen met een nieuwe cyclus, en op dag 24 voelde ik mijn eisprong + had positieve ovutest. In die dagen hebben we natuurlijk geklust, maar eerder met het idee: het kan deze keer toch al niet raak zijn! En ja, nu zit ik hier dan: 5 (of 6?) weken zwanger en natuurlijk superblij! Ik wilde met dit berichtje mss gewoon ook wat goed nieuws geven, dat je ondanks een moeizame start toch opeens een wondertje op komst kan hebben! Moet er wel bij zeggen dat ik die "eerste" ronde dadelijk teunisbloemolie ben beginnen slikken, en voor alle zekerheid ook nog een maansteen heb gedragen, maar die was er pas een week na mijn eisprong of zo Ben echt wel benieuwd of er nog meiden zijn die dit hebben meegemaakt! Lieve groetjes, Sunnyke