Daewoo Matiz

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal84, 16 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    In januari ga ik hoogstwaarschijnlijk een nieuwe auto kopen. (nou ja, een 2e hands) Nu is mijn oog gevallen op het model Daewoo Matiz (oud model)
    Bekijk bijlage 108603

Voordelige auto in de aanschaf. Is er in 5 deurs en sommige hebben leuke felle kleurtjes.

Wie heeft er van jullie een Daewoo Matiz? Bevalt hij? Past er een kinderwagen in de kofferbak (onderstel?) Ik heb een Bugaboo Cameleon.

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.040
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Hoiii!
    Ik heb ook een Matiz, maar dan van Chevrolet, dus een iets nieuwer type.
    De auto bevalt mij prima, maar moet zeggen dat ik hem voornamelijk gebruik in mijn woonplaats.
    Voor woon-werk verkeer en boodschappen. De kleine stukkies zeg maar.
    Voor de langere afstanden hebben we een Renault Laguna station.

Ik vind de matiz een ideale auto.
    Het onderstel van onze kinderwagen (bugaboo cameleon) past er in de kofferbak.
    En onze buggy (maclaren quest) past er ook prima in.
    Wat ik voornamelijk zo fijn vind, is dat de auto 5 deuren heeft, en een iets hogere instap.
    Dat is echt ideaal met kinderen.

3. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Ja hoor heb in 1999 een Matiz gekocht en het onderstel van de bugaboo past erin. Ik had een groene met kenteken XXTT16 en vond hem helemaal super. Daarna een alto gekocht maar heb liever een Matiz. Ik weet niet of de kofferbak kleiner is dan het eerste model of het onderstel van de eerste bugaboo groter maar het lukte.

4. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Ja, ik vraag me ook af of het nieuwe model een grotere kofferbak heeft dan de oude.. Weet jij dat consider??

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.163
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    het model uit 2001 heeft een kofferbakinhoud van 100 liter standaard, die vanaf 2003 van 167 liter en de allernieuwste (chevrolet) heeft 170.

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.040
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    ík heb dan 1 van 167 liter.
    Mijn vriendin heeft een matiz uit 1999, en daar past het onderstel van een quinny buzz in.
    Dat onderstel is naar mijn weten iets groter dan die van de bugaboo.

Deel Deze Pagina