Heb nooit gesnapt dat die dingen überhaupt de weg op mogen. Ouders hebben er 2 gehad, daarna ook de kalos en tacuma.. stuk voor stuk verschrikkelijke auto’s om in te rijden. Maar daar is de prijs dan ook naar.
Mijn man rijdt een (oudere) fiat punto. Lekker pittig bakkie, laag in decwegenbelasting en benzineverbruik. Rijd doordeweeks dagelijks ca 80 km en al voor het 3e jaar zonder grote kleerscheuren door de apk gekomen
Mijn schoonvader heeft er 2 gehad ene was bij een klein botsing total los de andere was drama op de snelweg. Ik heb zelf een twingo gehad enorm fijn wagentje. En heb nu een up ook super fijn
Ik was echt gek op mijn Matiz! Maar was leuk als eerste autootje, zou het nu niet meer kopen. Fiat Panda rijdt mn schoonzus, maar dat vind ik toch ook geen rijden. Net zo sloom. Ik rij nu een Picanto, superauto!
Ik sjees rond in een VW Up, heeeerlijk ding! Uit de VAG groep en voor zo’n klein ding ook nog best een veilige auto. Ik heb hem gekocht, maar kleine auto’s zijn ook best goed te leasen als je het geld even niet hebt. Veiligheid gaat voor alles en dat roept zo’n oud model als je nu aangeeft niet echt op bij mij.
Ik heb een aantal jaar ook een Chevrolet Matiz gehad. Fijn autotje voor erbij. Reed prima, nooit problemen mee gehad. Ik had eentje met een 1.0 motor (meeste zijn 0.8) dus optrekken ging prima. Onderstel van de bugaboo paste prima in de koffferbak. Heb veel plezier gehad van de auto!
Dit, onlangs mijn boodschappen vw upje uit 2014 vervangen voor een nieuwere ford fiesta. Mis ‘m nog dagelijks
Ik heb jaren een Daewoo Matiz uit 1999 gereden. Het was een prima auto, makkelijk voor te stadsverkeer, maar met lange afstanden was echt ruk zitten en afzien. Dit was tot ik een lichte botsing kreeg. Iemand reed achteruit en reed hem mijn voorkant in. Van binnen voelde het alsof we (zat met 2 kleintjes in de auto) door elkaar gehusseld werden en de schade was enorm voor zo’n relatief zachte klap. De Toyota Station voelde het amper dat hij mij raakte. Draagbalk krom, motorkap krom, kentekenplaat was krom, plastic gescheurd, en dan nog de lakschade. Gelijk total loss verklaard. Ben hier zo van geschrokken, nooit meer een Matiz. Gelukkig betaalde de verzekering uit. Heb nu een Chevrolet Kalos. Net een slag groter, net zo zuinig en goedkoop in de wegenbelasting en verzekering maar toch ruimer en met airco
Wij hebben als 2e auto vorig jaar een toyota yaris gekocht, een oude uit 2004. We zijn er heel blij mee! (hij moet komende maand gekeurd worden, hopelijk daarna nog steeds...)
Ik heb al een paar leuke andere auto's gezien Toch maar geen Matiz voor mij hahaha Als ik de verhalen zo hoor is het niet echt wat voor mij