Jammer, want ik moest er om 14.00 zijn ivm de prik instructie. Zo komen we elkaar nog niet tegen! Wel heel fijn dat alles er goed uit ziet en je vrijdag de punctie zal hebben. Hoe laat staat ' ie nu gepland?
Goeiemorgen, Gisteren de laatste 2 spuiten erin geze gelukkig. Ben ik weer even vanaf De punctie is om 10:30 en om 10 uur mag mijn man zijn ding doen in het kamertje. Wel weer spannend hoor. Beetje lastig, want moet allemaal excuses gaan verzinnen om niet te handballen zondag en zaterdag heb ik een etentje, maar weet niet of het wel gaat Denk dat ik het maar op pijn in mijn rug gooi. Afgelopen 2 tainingen ben ik er niet bijgeweest omdat ik echt snotverkouden en megalast van mijn keel had, dus die smoes kan ik nu niet gebruiken hahaha.
Hey meis, Alvast heel veel sterkte en succes met de punctie morgen. Ik hoop dat het meevalt. En ik zal duimen op (een) mooie bevruchting(en).
Wow, morgenochtend is het heel erg echt waar zover. Veel succes!!!! Misschien kun je een smoesje omtrent Myrthe gebruiken?
Thanx meiden, jullie zijn liefffffffff Vindt het steeds spannender worden hahaha. Nog 12,5 uur en dan is de punctie aarrrggghhhhh
Hey meiden, ben weer terug uit het ziekenhuis. Vanmorgen om 11 uur de punctie gehad. Rechter eistok ging prima, dus ik dacht....dat valt mee!! De linker eierstok lag verstopt achter mijn baarmoeder en dus moesten ze flink duwen om hem tevoorschijn te toveren. Dit lukte niet geheel en dus moest de gyn. op een iets ander (lees pijnlijkere) manier prikken. Toch viel het me wel weer mee en heb ik op dit moment weinig last. Lig lekker op de bank met de laptop en een beker thee. Er zijn trouwens 7 eicellen gevonden en dat vinden we een mooie score. Zaad van mijn man was ook goed voor de ICSI, dus nu op naar maandag naar hopelijk een TP. Dan worden we tussen 10-11 gebeld of er bevruchtingen zijn en is tussen 14-16 uur de TP. Spannend weekend dus
Gefeliciteerd met je 7 eicellen. Nu flink duimen dat er veel emmy's in wording zijn. Laat je ev. overige emmy's invriezen?
Timon; als er meer emmy's zijn willen we ze zeker laten invriezen. Vorige keer waren er geen cryo's, dus hoop als eerste dat er gewoon weer een toppertje bij zit
Hallo, Ik wil je ook even heel veel succes wensen..... Als ik jou verhaal zo lees krijg ik gelijk de zenuwen. Ik ben afgelopen Oktober bevallen van een mooie dochter ook via ICSI. Ik kan echt niet wachten om weer naar het ziekenhuis te gaan voor nog zo`n mooi wondertje. Spannend hoor, ik leef echt met je mee. Zit bijna op het puntje van me stoel. Nogmaals heel veel succes en ik blijf je zeker volgen. Dikke knuffel van mij
Romy; dank jewel Ja, na een half jaar begon het bij ons ook weer te kriebelen. Ik moest zowieso een jaar wachten ivm een keizersnede en er was een wachtlijst van 6 maanden voor de ICSI. Ben blij dat we in september alweer bij de gyn. stonden, want daardoor zijn we nu weer bezig. Wat grappig dat mijn topic het helemaal doet kriebelen bij je hahaha...het is echt wel een groot wonder he, wat we hebben mogen meemaken en het zou zooooo leuk zijn als er een brusje komt!! Heb trouwens erg weinig last van de punctie. Vorige kerenhad ik veel meer last. Nu is het wel lastiger om rustig aan te doen ivm die dreumes hier in huis, maar gelukkig is mijn man thuis een paar dagen. Zijn werk werkt echt nog meer mij als die van mij Hij sjouwt nu met Myrthe rond en doet het huishouden. Ik mag lekker zitten en niksen...
Hoi Daffie Het is zeker een groot wonder....we kunnen echt niet wachten op een volgend wonder maar ja het is verstandig om nog even te wachten. Wij willen in Januari weer naar het ziekenhuis gaan. Fijn dat je niet zo`n last heb gehad van de punctie.... en wat spannend zeg.......nog 1 nachtje slapen. Ik ga heeeeeel hard voor je duimen.... is het de vorige keer trouwens in 1x gelukt bij jullie of heb je er meer keren over gedaan???? Nou sterkte met de zenuwen nog even en ik hoop morgen goed nieuws te lezen. Dikke knuffel Romy