Daffie's weg naar een ICSI-brusje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door daffie76, 1 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Ik hou van die succesverhalen over emmy's die niet van zo'n goede kwaliteit zijn:D:D
    Ben zowieso wel positief ingesteld van nature, dus ga er helemaal voor. Zit al hele verhalen te houden tegen mijn buik (als Myrthe niet de aandacht vraagt tenminste;)).
    Over 2 weken heb ik gewoon een positieve test in handen!:p

2. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Dat dacht ik wel ja. :D Positieve verhalen zijn altijd de leukste! ;) Vasthouden die posi spirit. :D

3. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Ben vandaag weer wezen werken, maar kreeg halverwege de dag toch wel last van mijn eierstok links. Toch maar wat rustiger aangedaan dus. Morgen nog een dagje en dan heb ik vakantie 10 dagen, dus dat is wel fijn.
    Ben wel vreselijk moe hahaha, dat zijn toch de eerste tekenen....:D Nee hoor, ben gewoon vroeg opgestaan en daar kan ik niet zo goed tegen;)

4. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Oh oh rustig aan blijven doen he.....
    Lekker 10 dagen rusten.

enne vreselijk moe waren bij mij wel de eerste tekenen dus......
    Ik was niet vooruit te branden, wilde alleen nog maar slapen.

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Daffie, wat goed dat je een emmy meedraagt. Fijn dat je zo 10 vrije dagen heb. Even verder bijkomen.

Ik ben een paar dagen niet geweest, maar mijn duimen draaien volop, hoor!

6. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Zit nu op dag 9 na de punctie en voel werkelijk helemaal niets.....Gelukkig vliegt de tijd wel zo met mijn dochter, want de zenuwen beginnen wel te komen nu. Ik hou mezelf maar voor dat het niets wordt, dan kan het altijd meevallen.... Vanaf morgen vindt ik het spannender worden omdat je vaak hoort dat je na 10-14 dagen na de punctie meestal ongi wordt. Hoop echt dat ik in ieder geval tot het weekend heb.
    We hebben nu een weekje vakantie en gaan allemaal leuke dingen doen hebben we bedacht....

AARRRRGGGGGHHHHHH, ik haat wachten....

zit eraan te denken om in het weekend te testen als ik niet ongi ben. Dan ben ik ruim 2 weken na de punctie en zou het toch moeten kunnen;)

7. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Meiden, hier is het helaas over en uit. Gisterenavond bij het naar bed gaan al wat rozige afscheiding en nu helder rood:(:( Helaas heeft het niet zo mogen zijn deze ICSI-poging. Ben verdrietig, maar hoop dat we snel verder mogen met de volgende poging...straks maar even bellen met de poli. We hebben nog 2 kansen en hopelijk is dat genoeg om nog een brusje voor Myrthe te mogen krijgen:(
    Gelukkig heb ik nu vakantie en kan ik het even een weekje laten bezinken...we gaan maar gewoon hele leuke dingen doen;)

8. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Wat ontzettend klote Daffie... ( ik gluur trouwens al ff een poosje mee)
    Maar krap 10 dagen na punctie is wel vroeg hoor!! Misschien bij een volgende poging op suprefact vragen?
    Sterkte!!!

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Lieverd, wat vreselijk jammer. Dit is zwaar niks!!!! Wat je tikt, leuke dingen gaan doen voor de afleiding. Dikke knuffel!

10. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Maartje; vindt het zelf ook wel vroeg ja, maar aan de andere kant hoef ik nu niet meer een week in de zenuwen te zitten...suprefact is toch net zoiets als cetrotide....remt allebei de eisprong en dat heb ik gebruikt.
    We weten dat een zwangerschap mogelijk is bij ons, want onze Myrthe is natuurlijk ook een ICSI-meisje;)

Timon; baal er heel erg van, maar nu ga ik alleen maar heel hard duimen voor jou meis!!;)

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dank je, meid. Zullen we elkaar dan toch tegenkomen?;)

Is Suprefact een andere versie als bijv. Gonal-f? Eerst kwam ik niet tegen en de laatste tijd veelvuldig.

12. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Suprefact is eigenlijk midden voor prostaatkanker patiënten: het legt je eigen hormoonhuishouding plat.
    Bij IVF zorgt het ervoor dat je niet te vroeg ongi wordt. En jullie 1e is idd ook met een behandeling gekomen, maaaar 10 dagen is te kort.
    Embryo nestelt in tussen 4 en 9 dagen na ei. Als jouw Emmy pas op dag 8 à 9 zou innestelen heb je op dag 10 nog niet genoeg hormonen aangemaakt om de ongi tegen te houden. Het zou best kunnen zijn dat jullie oudste toen gewoon al eerder klaar was om in te nestelen.
    Denk er gewoon maar eens over na, als je van deze rotdag bent bijgekomen.
    (sorry voor bemoeial zijn ;))

13. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hey meis, wat rot dat je ongi bent geworden. Probeer maar wat afleiding te zoeken, dat werkt meestal het beste, maar je mag ook gewoon even verdrietig zijn hoor. Dikke knuffel! Vind het erg jammer voor jullie.

14. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Ben vanmiddag met mijn moeder naar de stad geweest en heb hele leuke sandaaltjes en waterschoentjes voor Myrthe gekocht.
    Verder voel ik me eigenlijk mest goed, het is klote, maar we hadden er al een klein beetje rekening mee gehouden.

Belde ik met de poli voor een nieuwe afspraak, kan ik pas 31 mei terecht Kon echt niet eerder en ze wilden ook geen telefonische afspraak maken. Ik heb verteld dat ik al diverse schema's en hormonen heb gehad en ik dus alleen een nieuw schema en de recepten nodig heb en die kunnen ze opsturen (hebben ze 2 jaar geleden ook gedaan), maar ik kreeg mooi te horen dat ik de 31ste kon komen en dat dat dus niet kon. DAn ben ik dus alweer een keer ongi geweest en kan ik eind juni wrs eens een keer beginnen met een nieuwe poging. Dat wordt dan wrs een lang schema en dus moet ik eerst aan de pil,. waardoor het pas juli/augustus wordt eer we weer een punctie kunnen hebben Was echt zo boos. Heb de gynaecoloog die de trial leidde waaraan ik meedeed deze poging een mail gestuurd in de hoop dat zij nog kan zorgen dat ik voor mijn volgende ongi nog een afspraak kan krijgen. Helaas kreeg ik een mail terug dat ze tot 2 mei afwezig is en dus kan ik niets meer doen als afwachten BEn echt zo boos dat we nu weer zo lang moeten wachten.....

15. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    he gads Daffie wat balen!!!!!!!! Knuf!
    Wel goed dat je toch ook weer vooruit kan kijken!
    Wat frustrerend om dan t emoeten wacht.
    Bij ons zkh moest er sowieso een normale cyclus tussen zitten, ook lang schema...maar kan je niet bij volgende ongi al vast met pil starten?

16. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Hoi Daffie,

Ik lees net pas je verhaal.....
    Wat ontzettend klote dat je ongi bent geworden....
    Balen zeg, voel je je al iets beter??

En dan kan je ook nog is niet ge;ijk verder das helemaal klote zeg.
    Wat een rot nieuws....

Nou meid sterkte

Dikke knuffel

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ai daffie dat het ik niet meegekregen;(
    wat k*t dat je ongi bent geworden:(
    Een hele dikke knuffel.
    xxxxxxx

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Daffie, nog heel even en dan is de gyn. terug! Hopelijk heb je nu heel snel een reactie.

19. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Heyyy lieverd,

langgggg niet gesproken. Wat een rot nieuws lees ik nu :( maar lieverd kijk naar je prinsesje dit gaat hopelijk ook goed. Hoop dat je alsnog snel een schema kunt krijgen. Zou je niet maandag weer kunnen bellen? In de hoop dag iemand anders opneemt die er wel iets meer moeite voor wilt doen?

Hoe gaat het verder met jullie? Wat zal myrthe esmee al groot zijn geworden. Heb de rest van de meiden ook gemist. Zal morgen even een kijkje nemen daar. Lieverd ik wens je heeeeeel veel succes!!!

Een hele dikke knuff van ons voor jullie

20. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Mamavanbatuhan.....wat lief dat je even op mijn eigen topicje komt kijken!!:)
    Ik kijk absoluut iedere dag naar ons prinsesje en die sleept ons er prima doorheen! We ervaren nu wel weer wat een ongelooflijk groot kado zij voor ons is! Maar desondanks zou ik het heel leuk vinden als ons nog een kindje gegund zou zijn, zeker ook voor Myrthe;)

Hopelijk gaat alles ook goed met Batuhan en jouzelf natuurlijk, je hebt wel een prachtige banner:) Kom maar snel weer eens kijken bij de febr, mama's!!

Timon; hopelijk heeft de gyn, morgen goed bericht voor me en anders bel ik dinsdag even op om te kijken of er toevallig een plekje vrij is gekomen eerder;)

Deel Deze Pagina