Daffie's weg naar een ICSI-brusje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door daffie76, 1 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

goed nieuws gehad. Gyn. heeft teruggemaild dat ze een uitzondering maakt voor me en dat ik mag bellen om een telefonische afspraak te plannen bij haar voor aankomende maandag...Dit omdat ze me niet geadviseerd hebben meteen na de punctie of TP een afspraak te maken. Er staat een wachttijd van 6 weken om op de poli te komen en iedereen moet op de poli komen als er een mislukte poging is geweest....dan is er toch iets veranderd sinds 2008 Gelukkig mag ik nu dus bellen en hopelijk kom ik dan nog in aanmerking voor een punctie in juli, want ze zijn nu puncties aan het plannen voor eind juni/juli en augustus dat er toch zoveel wachttijd is he...kan er met mijn gedachten niet bij!!!
    Heb gebeld en wordt nu maandag teruggebeld tussen 16-17 om mijn schema door te spreken.
    Een brutaal mens heeft dus toch de halve wereld

2. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    pffffff gelukkig maar meis!!
    Zeker gewoon voor jezelf opkomen..
    wat is het dan nu ineens druk in Utrecht zeg..

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Topwijf! Je heb het toch maar geregeld.

De wachttijden vind ik echt heftig.:$ Juist als je al bezig bent en blijkbaar nog zo lang moet wachten.

4. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Ja, eigenlijk belachelijk die wachtlijsten....en zeker als je al een behandeling hebt gehad en dan weer maanden moet gaan duimendraaien:(
    Maar over 3 uurtjes weet ik als het goed is weer meer. Hoop dat ik niet al te lang hoef te wachten om weer te mogen beginnen. Lekker weer de pil slikken...zo tegenstrijdig als je zwanger wilt worden hahaha.

5. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Ze belde om 17:30, was uitgelopen...
    Ik mag volgende ongi starten met de pil (dat is rond 23 mei) en dan zal ik rond 9/6 moeten starten met spuiten. De voorlopige punctiedatum is 6 juli....helemaal goed dus!!!:D:D:D
    Wat heerlijk dat ik zo brutaal ben geworden tegenwoordig en voor mezelf opkom....anders had ik dus echt nog eeuwen moeten wachten;)

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    TOP nieuws!!!! :D:D

7. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik hoop dat de nieuwe poging jullie een brusje mag geven. Veel succes!

Komen we elkaar nog niet in de wachtkamer tegen.... Misschien maar eens een meeting organiseren.;)

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hoe is het nu met je, Daffie? Trappelend aan het wachten?

Wat zijn die bolletjes smerig, zeg. Hoop troep ervan.

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hoe is het om weer begonnen te zijn?

10. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Timon; jaja, ben weer begonnen hahaha. Alhoewel het natuurlijk ook weer niet echt zo voelt nog zonder spuiten....:D
    Ben in ieder geval blij dat ik niet pas maandag het nieuwe planningsgesprek heb...;) Vandaag over 2 weken weer beginnen met spuiten!!

Hoe gaat het met jou dan? Voel je al wat of helemaal niets?
    Duimen draaien overuren en ik laat Myrthe ook duimen hahaha.

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Toch erg prettig dat je dat je brutaal bent geweest.:D Goh, dat je blij kan zijn om te gaan spuiten. Maf, he?:D

Vanaf zondag heb ik regelmatig zeur, krampjes, steken gehad. Dat is vandaag gelukkig minder. Verder voel ik niets...

Ik heb vandaag gebeld, omdat ik met de tp niets had gehoord over een nieuwe afspraak, mocht het mis gaan. Geen nieuwe afspraak, want dan is het eerst de eskimo volgende maand. De 2e poging kan gelijk opgenomen worden in hun agenda. Ik zou dus niet hoeven te wachten zoals jij bijna had gedaan.

Deel Deze Pagina