een goede vriendin was bij de bevalling mijn moeder was bij de geboorte van de placenta, mijn vader kwam later en mijn schoonouders.
Mijn moeder, mijn schoonouders en mijn schoonzusje. Bij de eerste ook nog de man van mijn moeder en mijn zwager.
's avonds om 19.33 uur geboren, heel de avond lekker met zijn viertjes gebleven en de volgende ochtend kwam mijn moeder, in de middag mijn zus en mijn moeder (weer ) en haar man, andere zus wilde ook heel graag maar die was helaas ziek en in de avond schoonmoeder en schoonpa en schoonzusje.. en dat was meeer dan genoeg voor 1 dag!'
Ik ben om 0.05 uur bevallen in het ziekenhuis en om 10.30uur kwamen mijn ouders en schoonouders op bezoek en 's avonds kwamen mijn broertje met zijn vriendin en mijn schoonzus met haar man op bezoek. Dus het was niet gelijk heel druk aan mijn bed en ik moet zeggen dat dat toch wel heel fijn was.
Isa is geboren om 00.10 uur. Mijn moeder was bij de bevalling, mijn vader is gebeld tijdens de persweeën. Ik wilde hem heel graag heel snel na de bevalling zien. M`n broertje en schoonzus, schoonmoeder en schoonzus zijn langs geweest in het kraamhotel. Om 03.30 uur waren we thuis, mijn moeder is bij ons blijven slapen. Schoonvader stond om 08.30 uur in de huiskamer, kwam zomaar binnenwandelen alsof het midden op de dag was (kwam zelf met de sleutel binnen, was ik niet blij mee). Overdag zijn mijn opa en oma, bevriend stel van m`n ouders (zijn belangrijk voor mij) en weer broertje en schoonzus geweest. 's Avonds kwam m`n beste vriendin langs (had ik gevraagd) en weer schoonmoeder, schoonzus met vriend en schoonvader (en weer kwam hij binnenwandelen dmv de sleutel). Mijn ouders zijn er de hele dag geweest, op 2 uurtjes boodschappen doen na. Achteraf gezien vond ik het savonds veel te druk, die dag zijn ook veel dingen langs me heen gegaan. De borstvoeding kwam totaal niet op gang en voeden deed ontzettend zeer. Schoonouders bleven ook nog uren zitten. Bij de volgende doe ik het heeel anders.
direct na de bevalling om 20,00 ; mijn ouders mijn schoonvader mijn broer de volgende dagen kwamen de anderen. Nu ben ik bevallen met KS, dus iedereen heeft gewacht tot ik thuis was. Al had ik ze liever in het ZH gehad, dan hadden we thuis meer tijd met z'n drietjes
Mijn ouders, die hadden mijn zusje meegenomen. Mijn schoonvader en vriendin Mijn schoonmoeder en man En 2 goeie vrienden van ons, was niet helemaal mijn idee, maar er was geloof ik een miscomminucatie ontstaan. Ze stonden ook bij ons voor de deur, terwijl we in het ziekenhuis waren. Ze moesten een endje rijden, dus kom dan maar naar het ziekenhuis. (en nee, ze hebben het niet express gedaan, zo zijn hun niet hihi) Mijn 3 broertjes en diens vriendinnen zijn pas de dagen erna gekomen, net zoals de echte naaste vrienden. We wilden het express de 1e week rustig houden.
Anaïs is om 2.53 geboren. Mijn moeder was daarbij. 's middags is mijn zus geweest met haar oudste dochter. Mijn moedert met man, mijn schoonouders en mijn vader+vrouw. 's avonds nog mijn zwager & schoonzusje. Wat mij betreft veel te veel mensen. Anaïs was overprikkeld omdat het familie is en je ze niet wil weigeren je kindje vast te houden. De rest van de kraamweek op familie na helemaal geen bezoek gehad! HEERLIJK! genoten dus!
Mijn ouders, schoonouders en zus een uur na de bevalling. Achteraf baal ik er eigenlijk van, want ik had graag nog even wat meer tijd samen gehad. Het werd me uiteindelijk ook teveel. Bevalling duurde 2 dagen en was erg zwaar.
Mijn dochter is om 22.30 geboren in het ziekenhuis en er zijn toen nog 2 schoonzussen geweest. Ik was zelfs niet eens gewassen. Vond het wel erg leuk, dat ze even kwamen kijken.
niemand, heeeerlijk. En voel me wel echt niet-sociaal als ik de antwoorden hierboven lees. Had echt ab-so-luut geen behoefte aan wie dan ook bij mn bed en baby behalve mijn man natuurlijk
Mijn ouders, schoonouders, beste vrienden en broers en zussen. \ Ben om 20.00 's avonds thuis bevallen nadat ik gehecht, gewassen en fris weer in bed lag hebben we hun gebeld en zijn ze rond 21.30 geweest om 22.30 was alles ook weer weg Ik vond het helemaal niet vervelend, maar juist erg gezellig