Hey meiden Zo nu al ffies bezig met klussen voor een beeb maar tot nu toe nog geen succes. Nu gaan we het deze maand goed aanpakken: -ronde smeppen -ovu testen -tempen (deed ik al) -pillen van de etos ipv alleen folium -maansteen (2de ronde nu) Kan niet beter toch Nu maar hopen dat we deze maand een mooie test krijgen en zo niet.. dan gaan we natuurlijk gewoon weer op naar de volgende ronde
Wat kan een mens nog meer doen? Pffffffffffff, lastig he? Wat wordt je geduld toch op de proef gesteld, he! Ik hoop dat het snel mag gaan lukken! Zet 'm op!
Je geduld word zeker op de proef gesteld! ik kan er geloof ik niet zo goed tegen ...(erg he en dan zijn wij nog niet eens zo lang bezig, dus mag niet zeuren!)Dus we blijven er toch voor gaan he! Jullie ook succes meiden!
geduld is een schone zaak zeggen ze dan haha meestal ben ik wel nuchter hoor.. instelling van Het komt wel. Maar als je toch van iedereen om je heen hoort dat ze zwanger zijn dan wil het idd wel eens even 5 min vervelend zijn. dan denk je.. ik wil nu ook wel. Maar goed je kan er toch niets aan veranderen maar het een beetje proberen te helpen met vanalles kan natuurlijk geen kwaad
Nou mei, hier mee moet je toch wel heel veel kans van slagen hebben, meer kan je neit doen naar mijn idee! Ga er gewoon voor, en wie weet kun jij hier na ook wel zeggen dat je zwanger bent! Tot die tijd nog ff geduld hebben helaas, als het mogelijk was om te weten wanneer het zou lukken, zou wel een hoop schelen he?
nou je gooit in elk geval ALLE wapens in de strijd Ik gebruik alleen de persona en de eerste ronde check ik die met ovu testen.. en ik wilde eens weten wat dat tempen in houd dus ben ik mee bezig maar volgende maand doe ik dat ook niet meer.. ronde smeppen (wat is dit in godsnaam?)
ja.... wachten duurt lang! Ik heb een onregelmatige cyclus, tempen doe ik niet en ovu-testen gebruik ik ook niet (geprobeerd, maar geraak er niet aan uit), het enige wat ik probeer te doen, is wat rekening houden wanneer mijn eisprong zou kunnen zijn. En verder om de twee dagen klussen hé Zit nu in ronde 5, pas getrouwd van 18juli en hopen dat een beebje nu in ons plaatje past!
in dit forum is er een heel topic over wil zeggen vanaf 8ste dag om de dag in combi met ovu testen. toppic heet iets van het SMEP-topic