Met paarse dop weet ik eigenlijk niet, die anderen die ze hebben heb ik wel indroogstreepjes mee gehad!
Met de midstream-testen heb ik geen negatieve ervaringen. Wel met de ultragevoelige dipsticks; ik had daar altijd streepjes op, terwijl ik dan echt niet zwanger was! Of op dag 2 van mijn cyclus zat Ben nu zelf de cassettes aan het proberen, maar dat is meer om te kijken hoe snel het hCG uit mijn lijf is.
Williewortel kan kloppen hoor, tis echt turen op de foto. Maar in het echt veel duidelijker. Zal idd kv eens gaan proberen. Nog even geprobeert..
Ja zie hem nu ook op de tweede foto! Spannend zeg! Gauw de kv testjes halen, zal morgen dan al wel een stukje duidelijker zijn
Mijn kv test vanmorgen wel turen hoor, gister avond ook nog kv gedaan.. maar was niets of nauwelijks iets op te zien. Maar vanmorgen wel, hoe kan het dan je s'morgens duidelijker test dan s'avonds? Had ook s'avonds paar uur niet gedronken. P.s mijn nagel is beetje vies op de foto ben in de tuin geweest. Hihi tis nog wel tuurtest hoor.
Ja ik zie m! Sochtends is je urine meer geconcentreerd vandaar dat dat wordt geadviseerd daarmee te testen. ik zelf teste altijd beter laat in de middag na een paar uurtjes niet gedronken en geplast te hebben. Heel raar. maar spannend hoop dat ze mooi gaan oplopen!