Lieve allemaal, Zouden jullie eens naar mijn kaartje willen kijken? Mijn temp is na de ovulatie.wel omhoog gegaan, maar lang niet zoveel als ik op bijna alle andere kaartjes zie. Hoe bepaalt FF trouwens de horizontale rode streep? Ik had eerst een stippellijn ( onzeker over ei??) En die lijn stond op 36.35 nu staat hij sinds 4 dagen dus hoger. 36.3 is volgens mij mijn meest voorkomende temp voor de pvulatie, daar zit ik nu wel 4 tienden boven toch??
Het kan per cyclus verschillend zijn. De horizontale lijn is de coverline. Dat is alleen een hulplijn, zodat je duidelijker ziet of je geovuleerd hebt. Heeft verder geen betekenis.
Ja er is wel een stijging te zien. Maar als ik andere kaartjes bekijk, schieten ze bijna allemaal over de 37 terwijl mijn hoogste 36.7 is...
Het verschilt per persoon en ik denk dat je beter naar de relatieve stijging kan kijken en niet zo zeer naar de absolute temp. Bijv: mijn temp komt voor de eisprong eigenlijk nooit lager dan 36.4 terwijl ik bij jou zelfs een aantal keer 36.1 zie staan.
Ik vind het er ook goed uitzien! Mijn temperatuur is ook wat lager dan ik bij de meeste anderen zie, zowel voor als na de ovulatie. Volgens mij is dat ook echt iets persoonlijks. Succes ermee!
@ bouwjaar: ja dat klopt, ik bedoel ook niet zo zeer de absolute temp, maar meer de minimale stijging... @ babke: ja als je de rode lijn van FF aanhoudt is het 3 tienden, hoewel ik dus wel vind dat die lijn wat hoog staat. @anemoon: ja qua temp lijken we wel op elkaar hhahah en qua cyclus lengte ook zo te zien. En FF had inderdaad het ei eerst op cd 31 gezet, maar na 3 dagen toch verschoven. Ik hoop zelf dag 33 dan zitten we wat klussen betreft beter haha. Maar het feit dat de stijging zo minimaal is wil dus niet zoveel zeggen?