Willen jullie eens mee denken?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Me988, 1 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me988

Me988 Actief lid

28 apr 2013
    303
    149
    43
    Vrouw
    NULL
    ik kom er niet echt uit. We zijn pas begonnen met de eerste ronde voor ons derde kindje. Feit is dat mijn cyclus begon op 11 maart. Alleen weet ik niet hoe lang mijn cyclus duren. Wisselend weet ik. Soms 30 dagen maar in januari juist weer erg kort.
    Nu is het zo dat ik sinds gister bij vlagen vaak misselijk ben. Vandaag ook bij hapje taart en later bij cola...heel vreemd en heb bij vlagen ongesteld krampen. Ik vind t zelf erg vroeg voor zwangerschaps symptomen toch? Maar wanneer zou ik kunnen testen? Weet t even niet meer. Aangezien de klachten zou ik denken dan zou er dus hcg in m’n lijf moeten zitten dus kunnen testen. Maar betreft cyclus twijfel ik... wat denken jullie?

Oh ja vanaf 22 maart ovulatie testen gedaan en alles negatief..

2. Miesje25

Miesje25 Bekend lid

5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
    Je kan je ei gemist hebben of hij komt miss nog als je een langere cyvlus heb deze x dus zou sowieso nog even ovu testen gebruiken.
    En wat betreft je symptomen kan van alles zijn. Ik zit inmiddels op dag 48 van me cyclus (normaal 30-33) en heb ook van van alles last maar tot nu toe nog geen positieve test of menstruatie.

En als je zwangerschapstest wil doen zou ik dat op zijn vroegst op je nod doen omdat je niet weet wanneer he ei was.

3. Me988

Me988 Actief lid

28 apr 2013
    303
    149
    43
    Vrouw
    NULL
    Dank je. Ik weet dus ook niet wanneer mijn nod is..... vorige keer 30’dagen daarvoor minder want was ik zeer snel ongesteld. De had ii niet geregistreerd

4. MamaTuttebel

MamaTuttebel Niet meer actief

Even een zwangerschapstest doen als dir negatief is even opnieuw ovulatietest doen.

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Heb je de ovutesten tm vandaag elke dag gedaan?
    Als de ovutest voor 22 maart positief zou zijn geweest en je eisprong uiterlijk 22 maart, dan zit je vandaag op minimaal 11 dpo (of zelfs langer als je eisprong zelfs voor cd 12 is geweest (dus voor 22 maart).
    Je zou dan een test kunnen doen.

Ik zou dus even een test doen.
    Als je nu al misselijk bent van hcg zal je een duidelijke 2e streep moeten gaan zien ;).

6. MariekeRox

MariekeRox Fanatiek lid

6 nov 2015
    1.675
    807
    113
    Ik zou lekker wachten tot na 10 april. Zonde van een zwangerschapstest

7. Me988

Me988 Actief lid

28 apr 2013
    303
    149
    43
    Vrouw
    NULL
    Ik had nog testen liggen die ik eens gratis gehad heb. Negatief. daarna ovulatie test gedaan, laatste die ik had. En duidelijk positief! Controle streep was duidelijker dan de test streep haha!

Eisprong is dan na 24 uur en tot 48 uur toch? Dus morgen gezellig maken?

8. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Ja klopt helemaal, hopelijk over 2 weken een positieve zwangerschapstest

9. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Succes, hopelijk over 2 weken een mooie zwangerschapstest!

Deel Deze Pagina