Hey Meiden, Hebben jullie ervaring met babyboom testen? Ik test sindskort met deze testen, maar ze zijn na mijn weten erg licht. Controle streep + teststreep zijn er misschien meer met een foto? Dan kunnen we ze vergelijken...En beoordelen Grts Hier mijn foto van de ovulatietesten:
Ik heb geen ervaring met die van babyboom. Ik heb de dipstick van sensitest gebruikt en van mij worden ze nooit heel erg positief. Dus ik heb de laatste keer op de twijfeldag eentje van clear blue met een smiley gedaan: positief! Eg fijne (maar dure) testen. Misschien een idee om die ook op je twijfeldag te gebruiken? Succes!
Ik ken deze testen niet, maar is de linker streep (waar hij bij de onderste echt heel donker is) de controle of test streep? Als het de test streep is zou ik zeggen KNAL positief... is het de controle streep dan zou ik zeggen niet ivm dat het andere streepje nog echt heel licht is en die zou even donker of donkerder moeten worden dan de controle streep. (zie mijn album) Liefs en suc6
De linker = Controlestreep De Rechter = Teststreep 2-3 is de meest duidelijke test, en had ik eigenlijks mijn eisprong moeten hebben.
Ik had ook ovulatietesten van de babyboomshop en heb nog nooit een knaltest gezien. Heb er in de vruchtbare periode zelfs dagelijks 2 gedaan, maar de streep was altijd lichter dan de controlestreep, stuk lichter zelfs. En zie mijn banner.. Denk dat de lichte streep ook een goede indicatie kan zijn (niet s morgens) en zou er als ik jou was gewoon een test bij doen op twijfeldagen inderdaad.
He ja idd heb twee dagen getest dat waren best posi testen na mijn weten. Hebben ook netjes geklust...heb nu ook wat rare ongi krampen en bruin/gelige afscheiding..srry niet echt smakelijk. Dus wie weet, op naar de NOD Ene gefeliciteerd , geniet maar lekker van je zwangerschap