Net begonnen ongi-pijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mariellevanr, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariellevanr

mariellevanr Niet meer actief

Hallo allemaal.

Ik ben twee en een halve week gestopt met de pil. Een aantal dagen daarna kreeg ik menstuatie pijn, maar menstueerde niet. Toen ben ik mijn ovulatie gaan testen. 4 dagen geleden was de test positief en we zijn meteen gaan klussen. Nu heb ik sinds gisteren ontzettende pijn in mijn buik en onderrug. Het voelt als menstuatiepijn, maar ik wordt niet ongesteld. Zou ik al zwanger kunnen zijn? Hoe snel kun je dat voelen en wat voel je dan?

Graag hoor ik van jullie
    Marielle

2. Melodios

Melodios Actief lid

28 okt 2010
    196
    0
    0
    Ongeveer tzelfde verhaal hier! Ben ook erg benieuwd of je zo vroeg al iets kan merken van een eventuele zwangerschap..
    Zelf denk ik aan een innesteling? Het schijnt dat je dit ook kan voelen. Maar meestal in combinatie met ietwat bloedverlies. Heb ik niet gehad, alleen de buik- en rugpijn herken ik en ongi-gevoel..
    Bij vorige zwangerschap innesteling helemaal niet gevoeld.
    Testte toen 3 dagen voor NOD met de nuchtere gedachte, van het zal toch nog niet zo zijn (was pas 1e ronde!) maar we proberen het maar gewoon, was toch wel nieuwschierig, en jaja duidelijke 2e streep!

3. mariellevanr

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap heel duidelijk de innesteling gevoeld en dat voelde heel anders dan dit.

Is dit voor jou nu ook de eerste keer proberen?

4. Melodios

Melodios Actief lid

28 okt 2010
    196
    0
    0
    Ja ben half juli (weet niet meer de exacte datum) gestopt met de pil, en tussen de 20e en 25e ongesteld geworden.. Wacht nu dus op de eerste 'echte' menstruatiedie verwacht ik dus rond de 18e augustus, want ik ga maar even uit van een cyclus van 28 dagen. Maar heb toch wel het idee dat het nu al wel eens raak zou kunnen zijn, vraag me alleen af of dat wel kan, zo snel da pilstop?? Heb wel precies dezelfde klachten als jou..
    Bij mijn zoontje was ik overigens ook al na 1 ronde zwanger..

5. Melodios

Melodios Actief lid

28 okt 2010
    196
    0
    0
    En wat voelde je precies de eerste keer dan bij je innesteling?

6. mariellevanr

Ik voelde een heel scherpe pijn en was een paar uur lang behoorlijk misselijk. Daarna was het over...

Spannend hoor! Ik kan pas over ruim een week testen, dus ik zit de dagen vooruit te kijken!

7. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik voelde ook vanaf 3 dpo al ongi pijn...heel bizar, want de innesteling is pas na 5 dagen.. vreemd hoor.
    Ik hoop op goed nieuws voor iedereen! duim, duim, duim! :D

Deel Deze Pagina