Mijn stemming gaat van: Ohh geweldig voor haar! naar 'Oh nee wat spannend!!' Ik duim ontzettend voor jou/jullie!!!
Totosdawn...zo ging/gaat ie hier ook! Ik heb dus nu geen idee wat ik moet denken en voelen. Het kan alle kanten op. Al vrees ik natuurlijk dat het niks meer zal zijn... De innerlijke rust is ver te zoeken bij mij in ieder geval!
Vrijdag echo. Mijn testen zijn nog positief... Maar ik hoop nergens meer op uit zelfbescherming. Dinsdag het heftigst gevloeid van alle dagen vanaf vrijdagmiddag. Maar gek genoeg geen slijm, stolsels of dergelijke gezien.
Spannend allemaal zeg. Verwacht overigens niet veel van de echo. Je bent morgen pas 5+1 en dan is de kans op een lege vruchtzak hoog aanwezig!
Ja een achtbaan is het zeker. Bedankt voor het duimen! Nee ik verwacht ook niet veel van de echo. Ik wil gewoon feiten en bewijzen. Zodat We verder kunnen. Potje janken heb ik zaterdagochtend al gedaan. Dat is wel weer klaar nu. Fijn dat ik hier even mijn verhaal kan doen. Dankjullie!
Lieve dames, Bedankt voor jullie meeleven tijdens deze achtbaan. Het betrof een vroege miskraam of biochemische zwangerschap. Hoe dan ook, ik was weer zwanger! En dat vind ik positief, gezien het feit dat het voor mij zowieso absoluut onmogelijk is zonder hulp. Omdat ik wel wist dat het mis was, was mijn grootste zorg dat het een buitenbaarmoederlijke zou zijn. Of dat er curettage nodig was. Maar bizar is het wel! Dik positief testen en dan ineens uit die vibe moeten... Maandag bloed prikken om te kijken of het hcg laag genoeg is, en dan mag ik weer verder met de menopur. Omdat het een zwangerschap was, beginnen we ook opnieuw met tellen qua pogingen IUI. Erg fijn! Want het heeft al een 2e keer voor ons gewerkt! Nogmaals, Dankjullie. Ik hoop gauw weer testen te kunnen showen hier. Succes voor iedereen die probeert zwanger te worden! En zwangeren: Geniet!!! Ik vond het heerlijk! Ondanks dat ik alle mogelijke kwaaltjes had bij de zwangerschap van mijn meisje. Groetjes!
Sterkte Coccie!! ik hoop met jou en iedereen mee dat je snel weer zwanger bent en het die keer goed mag gaan! Hierdoor besef ik me des te meer wat een wonder het is als je als vrouw zijnde een kindje op de wereld mag zetten!
Ah meid wat vervelend dat het een miskraam is! Maar wat sta je er positief in! Ik wens jou en je partner snel een mooi wonder!!! Dikke knuf