Dag 13 en 14 dpo

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door DjaelynnHunterDavina, 1 mei 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DjaelynnHunterDavina

21 jun 2022
    7
    1
    3
    Vrouw
    Hallo, ik ben nieuw hier.
    Dit is ronde 12 voor mij. sinds gister (dag 13 dpo) heb ik vage ongi krampen maar minder heftig dan normaal. En vandaag gaan ze door. Morgen als het goed is mijn NOD. Durf eigenlijk niet meer te testen. Heb al zoveel teleurstellingen gehad...

2. lili13

lili13 Actief lid

21 feb 2011
    368
    276
    63
    Vrouw
    :):)
    Hallo, welkom!
    Wat spannend! Toen ik zwanger bleek had ik exact hetzelfde, ik had steeds menstruatiekrampen op en af. Ik ben gewend dat als ik krampen krijg ik ook zeer snel begin te bloeden, toen had ik na 2 dagen nog geen bloed gezien. De dag erop getest en positief. Het begon bij mij toevallig ook op 13dpo.
    Ik snap je angst wel, vooral na veel teleurstellingen, doen wat goed voor jou voelt! Ik duim voor je :)

3. DjaelynnHunterDavina

21 jun 2022
    7
    1
    3
    Vrouw
    Dankjewel!! Fijn dat er iemand reageert.:) Ik word donderdag onderzocht in het ziekenhuis voor de pijn die k vaak heb. Bij de eisprong, tussen de menstruaties, en tijdens de menstruaties... Ze denken aan endometriose. Tevens gaan ze dan ook kijken wat ze kunnen doen om me te helpen wel zwanger te worden..:)

De pijn die ik nu voel is zeurend.. maar ik heb meestal ook dat het bloedden dan snel doorzet.. maar nog niks te zien. Tis ook veel minder pijnlijk dan normaal. Maar zo zoek ik iedere maand een excuus om zwanger te kunnen zijn :roflmao:

4. lili13

lili13 Actief lid

21 feb 2011
    368
    276
    63
    Vrouw
    Dat is al gauw! Wat vervelend die klachten.. heb je dat altijd al gehad? Maar wel fijn dat ze dan de kinderwens ook gaan oppakken! (Maar misschien is dat niet eens meer nodig..)

haha ja dat herken ik :roflmao: ga je als er morgen nog niets te voorschijn komt testen? Of wacht je dan liever af tot woensdag? Ik hoop het voor je!!

5. DjaelynnHunterDavina

21 jun 2022
    7
    1
    3
    Vrouw
    K heb heel eigenwijs gister toch getest. Die was negatief. Dus k wacht nog even af tot morgen. Voor nu nog geen veranderingen behalve dat de krampen zakken. Het gaat een beetje op en af.... Heel vreemd.

6. DjaelynnHunterDavina

21 jun 2022
    7
    1
    3
    Vrouw
    Loop nu bijna een jaar met deze klachten. Ben bloednerveus...

7. lili13

lili13 Actief lid

21 feb 2011
    368
    276
    63
    Vrouw
    Oh nee toch negatief! Dat is rot..
    ja ik kan mij voorstellen dat je bloednerveus bent. Heel veel succes morgen dan :$ ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen! Hopelijk kunnen ze ook wat tegen je pijnklachten doen, ik kan mij voorstellen dat het heel erg vervelend is!

Deel Deze Pagina