ff een vraagje hoor vorige keer dat ik ongesteld moest worden werd ik vrijdag al een beetje ongesteld. pas zaterdag zette het echt door. nu maandje verder.. ben ik nog niet ongesteld maar toch buikpijnen en ongesteldheidsgevoel.. vind het dood eng weer. bang voor teleurstelling. ben al wel 20 x naar de wc gegaan.. kan het zijn dat wanneer je zwanger bent.. dat je wel op je NOD dag/periode toch buikkrampen hebt.. ik weet het gewoon een kwestie van wachten maar ben stiekem ook heel nieuwschierig
Hallo! Het kan inderdaad heel goed dat je krampen hebt! Maar dat zegt niet dat je ongi moet worden hoor het kan ook goed zijn dat je wel zwanger bent... zou er toch een testje tegenaan gooien! Succes!
stond vanochtend bij de kruitvat.. samen met mijn kereltje.. ik zei zal ik er een kopen'?.. maar durf dom weg niet.. heb gezegt dat ik tot maandag wel afwacht maar begin nu telkens te dubben..
Het kan zeker zijn dat je op je nod krampen en buikpijn enzo hebt Ik had het de eerste keer dat ik zwanger was ook zo erg Ik dacht echt dat ik ongi zou gaan worden Maar nee, ik was toch echt zwanger!
Ik zou het er gewoon op wagen! Dan weet je iig wel waar je aan toe bent. En als je je er prettiger bij voelt kun je natuurlijk ook wachten tot maandag zoals je al zei...
en dan ook echte buikkrampen? het gekke is bij mij eerste zwschp weet ik nog dat ik na een week nog een ongesteldheidgevoel had maar of dat zo erg was als nu?