Het is nu dag 14 van mijn 28 daagse cyclus en ik heb nog geen streepje (sensitest). Iemand hier ervaring mee? En wat doe ik met klussen? Gewoon nog om de dag?
Hoi Jootje, ik zie dat je in de 2e ronde bent. Misschien heb je nu wel een langere cyclus. Ik heb deze ronde met de sensi ovutesten op dag 19e een positieve test gehad. Ik zou gewoon nog even doortesten als ik jou was.
Het kan idd dat je cyclus deze keer gewoon wat langer is. Om de dag blijven klussen lijkt me een goed idee en inderdaad doorblijven testen als je wil weten wanneer je eisprong is ook.
Ik had altijd een hele late eisprong, pas op dag 20/21 en op dag 28/29 werd ik weer ongesteld. Maar toch gewoon zwanger geworden in een half jaar. Succes en klus ze!!
zit nu in ronde vijf en vandaag ook op de 14e cyclusdag maar nog geen met cl digitaal... vorige maand had ik pas de 18 dag ofzo mn eisprong..
Hoi! Ik heb precies hetzelfde, ik zit op dag 16 en nog geen enkel streepje te zien, echt balen he..ik snap er niets van.. Misschien toch een langere cyclus.. Vandaag had ik wel vruchtbaar slijm. Heb jij dat al gezien Jootje? Wij klussen om de dag, soms best een opgave als je er een vermoeiende lange werkdag op hebt zitten!
Hoi, 1 troost ik zit nu op dag 17 en hij is vandaag pas positief!! Ik begon me ook al zorgen te maken. Ik gebruik ook sensitest. Ik dacht ook dat ik hem altijd op dag 14 had, nou blijkbaar dus niet!! Meid er is nog hoop!!! succes
bedankt meiden voor jullie reacties vandaag op dag 16 nog niets maar wel vruchtbaar slijm, betekent dit dat de eisprong er aan zit te komen? @ travelgirl wij vinden het soms ook wel vermoeiend na een drukke werkdag maar ja we moeten maar gewoon doorzetten.
mijn cyclus was nooit gelijk en veschillde tussen 27 en 35 dagen. ik maakte daarom ook gebruik van ovulatie test zo wist ik precies waneer mijn lh piek was en zo de meeste kans maakte.
Hi Jootje, wat goed dat je gister een positieve test had! Wat kan je daar blij van worden he. Heb je vandaag al getest? Gister had ik een vaag licht streepje en vandaag knalde die er echt af! Ben zo blij! Ik zit nu op cyclus dag 20 (best laat). Gelijk ook aan de klus geweest, denk dat we er morgenavond nog maar een avondje achteraan plakken. Veel succes!
Ik ben afgelopen vrijdag begonnen met de ovutesten. Ben uitgegaan van mijn cyclus 28 dagen en zou ik dus vandaag mijn ei moeten hebben. Heb alleen zaterdagavond een heel ieniemienie streepje gehad, maar vrijdag en gisteren geen streepje haha ik snap er niks meer van. Heb ook nog geen vruchtbaarslijm kunnen contateren. Wel heb ik al steekjes onderin mijn buik (voel normaal gesproken mijn ei altijd)!! Ik snap er echt helemaal niks meer van. Wilde even testen of ik mijn idd altijd voel zodat we ook daadwerkelijk goed klussen. Krijg toch heel sterk het idee dat we er al die tijd naast hebben gezeten . Sorry voor mijn lange verhaal maar hopelijk herkend iemand dit.
Hi Jessie84, het kan best zijn dat je eisprong later is dan je steeds hebt gedacht en dat je lutale fase kort is (aantal dagen vanaf eisprong tot je nod dag). Gemiddeld is je lutale fase 14 dagen, maar misschien is het bij jou 10 dagen. Het kan natuurlijk ook zijn dat je cyclus dit keer iets langer is, ik zie namelijk dat je ook een cyclus hebt gehad van 84 en 37 dagen. Al je stress/ druk hebt kan je dit keer ook een langere cyclus hebben (is bij mijzelf denk ik het geval). Ik denk dat je nog even geduld moet hebben voor een positieve ovutest, bij mij kwam ie ook pas op CD 20!! Maar dan weet je wel wanneer je het meest vruchtbaar bent. Heel veel succes