ovutesten blijven knal-positief

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door eternity79, 25 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eternity79

eternity79 Niet meer actief

Ik heb even een vraagje.
    Ik doe normaal nooit ovu-testjes, omdat ik de laatste tijd altijd follikelmetingen enzo heb gehad.
    En aangezien mijn cycli nogal wisselt, en ik in de wachtperiode zit om aan IVF te beginnen, ben ik nu voor het eerst eens aan de ovu testen gegaan. Omdat ik gewoon wil weten wanneer ik weer ongi ga worden.

Zaterdag had ik een testje gedaan, en die gaf wel een 2e streep, maar nog niet zo donker als de controlestreep.
    Zondag nog een testje gedaan, en die was knalpositief. De teststreep was zelfs donkerder dan de controlestreep.
    En ik dacht maandag ook mijn ei gevoeld te hebben.

Vandaag heb ik uit nieuwsgierigheid (ik weet eigenlijk niet eens waarom) nog een ovu testje gedaan, om te kijken of ze dan nu negatief waren, maar deze was tot mijn verbazing ook weer knalpositief! Dezelfde test als die ik zondag had!

Weet iemand hoe dit kan????

2. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Welke testjes heb je gebruikt?

3. kimke77

kimke77 Bekend lid

24 feb 2009
    526
    0
    0
    Sommige vrouwen hebben dagen achter elkaar een knaltest als ze zwanger zijn dus wie weet....?

4. eternity79

nou, die kans zou bij ons heeeeel klein zijn.
    Zie onderschrift.

@elvira: ik heb de testjes van het kruidvat gebruikt.

5. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Daar was ik al bang voor. Ik heb hier op het forum heel veel verhalen gelezen over mensen die dagenlang positief testen en ik geloof zelfs 1 waarvan de man positief testte! Ikzelf heb er geen ervaring mee, maar ik denk toch dat het in dit geval meer zegt over de testen, dan over jouw lijf. Misschien volgende maand andere proberen? Je kan via internet hele goedkope bestellen waar veel betere ervaringen mee zijn!

6. kimke77

kimke77 Bekend lid

24 feb 2009
    526
    0
    0
    Ik heb zelf goeie ervaringen met die van matcare. Via internet besteld. Veel succes! Hopelijk is het ook voor jou snel raak.

7. eternity79

Dank je wel voor jullie reacties!
    Dan ga ik de testen gauw weggooien, en volgende maand met andere testen proberen!
    Want zo weet ik nog niet zeker wanneer mijn ei is... :(
    En dus ook niet wanneer ongi komt.

8. eternity79

Dank je!
    Dat hoop ik ook! Maar we kunnen in juni pas beginnen met IVF, dus het is nog even afwachten...

9. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    Ik heb al vaker gehoord dat die van het KV niet te vertrouwen zijn, dus ik zou ze idd weggooien en de volgende keer een ander merk proberen.

10. eternity79

Toch raar eigenlijk hè, want de zwangerschapstesten van KV hebben wel een hele goede reputatie.

11. Sherry

Sherry Niet meer actief

Bij het lezen van de het kopje dacht ik al gelijk aan de KV testen. Snap niet dat ze die nog verkopen.. Had precies het zelfde probleem.

Bij mij was het raak en bleef deze denk ik positief. Laten we maar hopen dat dit bij jou ook het geval is ;) Ook al acht je de kans klein...

12. eternity79

Ik snap ook niet dat ze die nog verkopen idd! :x

En het zou wel echt heeeeeeeeeel erg wonderlijk zijn als het bij mij raak zou zijn ja.
    Maar als het zo is, kom ik 't hier ook meteen melden dan! ;)

13. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Die van Matcare.. Hebben ze daar geen dipsticks meer van?
    Die had ik namelijk 3 jaar geleden wel gebruikt bij mijn zoontje..
    Kan ze nu niet meer vinden op de site, vind Matcare dan nog best duur in vergelijking met Sensitest.

14. mamavanYeline

mamavanYeline Bekend lid

12 okt 2005
    666
    0
    0
    Ik had ook Kv ovu testen in huis en heb eergister voor de gein 1 gedaan en knalpositief! de teststreep was nog donkerder dan de controlestreep over 6 dagen is mn NOD.
    Terwijl ik met de sensitest op dag 15 & 16 een positieve ovulatietest had en mn temp daarna ook omhoog ging en sinds die tijd hoog is..

Koop echt die van kv niet weer echt rommel vind ik :(

15. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @mamavanYeline: spannend, dat je temp zo hoog blijft...

16. mamavanYeline

mamavanYeline Bekend lid

12 okt 2005
    666
    0
    0
    @mayD, ja zeker maar heb nog 6 dagen te gaan, erg spannend hoop zo dat het raak is en het goed blijft gaan ;)

17. eternity79

Ik heb mijn lesje ook wel geleerd ja! :)
    Ovu testen van de KV komen er niet meer in!!

18. kimke77

kimke77 Bekend lid

24 feb 2009
    526
    0
    0

Hoi hoi, dipsticks das toch hetzelfde die strips toch? Ik heb de wat luxere tests van matcare, een groot xxl pak, 50 stuks voor 90 euro. Nee, goedkoop zijn ze niet, maar relatief valt het zo wel weer mee. Ik vind ze wel heel betrouwbaar, heb er goeie ervaringen mee. Met de dipsticks van Zwanger en Kids niet en met die van Sensitest ook niet. Voor mij geen dipsticks meer.

Maar als je ze graag wil hebben, tja...wie weet vind je ze nog ergens?

19. beauty01

beauty01 Actief lid

4 feb 2011
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi ik wilde me graag bij jullie aanmelden..
    ik gebruik de clear blue digitaal ov.testen...ben er wel erg blij mee...
    ik had een vraagej hoop dat iemand mij kan helpen..
    heb di.avond geklust en wo.avond 2300u neg.ov test toen do ochtend 0830 een pos.test.heb toen vrijdagohten geklust..toen vrijdag nacht 0000 nog steeds een pos.ov test toen vanmorgen neg.test..heb ik wel goed gedaan ook met hoeveelheid klussen?(kon niet meer klussen i.v.m mijn man operatie) hoop dat iemand mij kan hlepen hoop gewoon dat ik genoeg geklust heb??
    groetjes beauty

20. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Even kijken, je hebt vrijdag geklust. Zaterdag ochtend was de test negatief, dus dan zou vanaf zaterdag je ei springen. Het resultaat van het klussen leeft zaterdag nog, dus ik denk dat je goed zit! Zelfs als je ei iets later springt heb je het nog denk ik, omdat het sperma wel tot zondagochtend blijft zwemmen.

Deel Deze Pagina