Dag 16 en nog geen eisprong??

Discussion in 'Zwanger worden' started by mama1803, Sep 15, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mama1803

mama1803 Actief lid

Sep 14, 2013
    401
    0
    16
    Female
    Moeder
    Roosendaal
    Normaal heb ik een cyclus van tussen de 25 en 28 dagen. Nu zit ik op dag 16 en heb nog steeds geen eisprong gehad (zie mijn temperatuur kaart) wat denken jullie? Mijn temperatuur is wel heel erg standvastig. Normaal schiet het altijd alle kanten op. Ik heb nog nooit en eisprong overgeslagen. Wie heeft dit ook eens gehad?

Attached Files:

2. ACP0309

ACP0309 Actief lid

Jul 28, 2016
    176
    0
    16
    Ik ben vorige ronde voor het eerst gaan temperaturen en schrok een beetje toen FF aangaf dat ik pas op dag 18 m'n eisprong zou hebben gehad, terwijl ik maar een cyclus heb van 27 dagen... Deze ronde zit ik nu op dag 14 zonder nog enig spoor van een temperatuursverhoging, dus ik gok dat hetzelfde weer zal gebeuren...

Het zou nu natuurlijk zo kunnen zijn dat je dit keer een langere cyclus hebt en dat je gewoon een korte LF hebt, waardoor de eisprong inderdaad pas later in de cyclus komt. Hoe veel rondes heb je al getemperatuurd? Als het een van de eerste keren is, zou ik gewoon even afwachten om te kijken of de stijging in de komende paar dagen toch gewoon plaats vindt!

3. mama1803

mama1803 Actief lid

Sep 14, 2013
    401
    0
    16
    Female
    Moeder
    Roosendaal
    Bedankt! Ik temperatuur al een ronde of 7 en alle keren een eisprong rond de 12 a 13e dag dus dit is voor mij een uitschieter maar misschien bij vele hier op de pagina heel.normaal. ik wacht het gewoon even af meer kan ik niet doen. Maar vind het wel apart. Normaal hangt mijn temperatuur voor de eisprong zo rond de 36.3 36.4 en nu is die dus constant 36.6 en met een uitschieter naar 36.7 en 36.8.

4. Maagd

Maagd Fanatiek lid

Jan 8, 2014
    3,683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Hou je bij andere rondes ook altijd je temp bij?
    Ik gebruik nu voor de 2e keer ovulatie testen en ik temp. Mijn cyclus is ook altijd hetzelfde maar dat kan veranderen, je lichaam is geen robot immers.
    Normaal heb ik een cyclus van 35 dagen, afgelopen periodes ook 33 en 37 gehad. Maar deze periode had ik ineens 4 dagen eerder mn ei wat inhoudt dat ik nu een cyclus van 29 dagen heb. Bij toeval eerder gaan testen en had meteen mn piek te pakken. Het kan dus zijn dat je lichaam een keer iets anders doet dan normaal.

5. mama1803

mama1803 Actief lid

Sep 14, 2013
    401
    0
    16
    Female
    Moeder
    Roosendaal
    We zijn al 1,5 jaar bezig met zwanger worden en temperatuur nu een half jaar ongeveer. Daarvoor ook ovulatietesten en toen spotten ik mijn lh piek ook vaak op dag 10 waarna mijn eisprong zo rond dag 11 of 12 plaats vond. Mijn cyclus is idd wel langer aan het worden. 1.5 jaar terug begon ik met 25 dagen zat er een hele korte cyclus tussen van 22 dagen. De laatste maanden wordt het steeds langer van 26 dagen of 28 dagen. Nu zal die dus denk ik (mits ik nog een eisprong krijg) uitschieten naar 30 of langer. Ik heb ook totaal nog geen symptomen van aan naderende eisprong. Ik Houdt mijn uitvloeiing nauwlettend in de gaten. Die is nu nog heel dik van structuur en heel wit en plakkerig. Normaal wordt deze 2 dagen van de voren vloeibaarder waarna ik dus doorzichtig vruchtbaar slijm krijg. Zoals ik al schreef voor vele hier zal zo'n late eisprong heel normaal zijn maar het is voor mij de eerste keer in 1,5 jaar. Vandaar deze topic 😊

6. mama1803

mama1803 Actief lid

Sep 14, 2013
    401
    0
    16
    Female
    Moeder
    Roosendaal
    Vandaag temperatuur 37 dus eisprong gehad 😃 gelukkig nog geklust gisteren hihi.....

7. Maagd

Maagd Fanatiek lid

Jan 8, 2014
    3,683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Heeft gewoon even iets langer geduurd. Last van warmte ofzo :)
    FIjn voor je! Nu wachten

Share This Page