Dag 16 na IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Jolien85, 11 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolien85

Jolien85 Niet meer actief

Hallo dames,

Ik heb 16 dagen geleden mijn 2e IUI ondergaan. Vandaag zou ik mogen testen als ik nog niet ongesteld ben. Dat is niet het geval :) Maar wil even een dagje wachten zodat we nog de hele dagen samen kunnen genieten als het positief is i.p.v. naar je werk gaan.

Ze hebben mijn cyclus gestimuleerd met Clomid en Ovitrelle. Had 2 follikels en de timing was perfect.

Zij er dames die toch nog na dag 16 ongesteld zijn geworden? Vorige ronde was ik op de 15 ongesteld. Nu is er nog niks te bekennen. Normaal ben ik een aantal dagen voor mijn menstruatie droog, maar heb deze ronde nog steeds veel last van afscheiding. Ik weet dat ik gewoon moet testen en dat doe ik morgenvroeg ook direct. Ik word gek van de onzekerheid en durf nog niet blij te zijn!!

2. girlie12

girlie12 Bekend lid

30 apr 2014
    635
    68
    28
    NULL
    NULL
    Jolien85 Hopelijk ga je morgenvroeg positief testen. Wat zal het moeilijk zijn om te wachten. Symptomen klinken goed!
    Begrijp dat je nog niet blij durft te zijn. Waarschijnlijk heb jij net als vele hier inclusief mij, al vaak genoeg een teleurstelling gehad.

Ik zit pas een week na een IUI. Wat duurt wachten tot lang! Maar we wachten verder.. Heb jij het wachten ook als heeeeel lang ervaren?

Ben benieuwd morgen, hopelijk kunnen we juichen!

3. Jolien85

Het wachten duurt ontzettend lang! Ik het lijkt alsof het langer duurt dan wanneer je zelf klust.. pff word er echt gek van.

Ik ben inderdaad al een tijdje onderweg. Bij mij en mijn vriend is geen reden gevonden waarom onszelf niet lukt. Ik vind dat zo lastig.

Vorige maand had ik op dag 14 een positieve test in mijn handen. Een dag later was de test weer negatief. Dat was zo frustrerend! In het ziekenhuis verwachten ze dat ik toch zwanger ben geweest, maar dat het in een vroeg stadium mis is gegaan. Hierdoor durf ik er bijna niet op te hopen. We hebben inderdaad al zoveel teleurstellingen gehad :(

4. girlie12

girlie12 Bekend lid

30 apr 2014
    635
    68
    28
    NULL
    NULL
    Dat is balen, eerst blij en dan zoiets.. Hopelijk is het deze keer raak.
    Bij mij leek deze week ook wel een jaar haha. Veel langer inderdaad dan bij zelf klussen. Wordt er ook gek van! Maar nog een week te gaan.
    Bij ons is ook geen reden gevonden. Ook nog nooit een positieve test in handen gehad, na dik 2 jaar.

Hopelijk morgen een dikke knaller voor jullie!!

5. Jolien85

Hoeveel IUI's heb je achter de rug?

6. girlie12

girlie12 Bekend lid

30 apr 2014
    635
    68
    28
    NULL
    NULL
    De eerste, dus vind het allemaal erg spannend deze keer!

7. Jolien85

Ja dat geloof ik! Hoop het beste voor je :)

8. girlie12

girlie12 Bekend lid

30 apr 2014
    635
    68
    28
    NULL
    NULL
    Dank je! Ook voor jou! Hou je op de hoogte!

9. girlie12

girlie12 Bekend lid

30 apr 2014
    635
    68
    28
    NULL
    NULL
    Jolien, al getest?

10. Jolien85

Ja had zaterdag een negatieve test en gisteren is mijn menstruatie gestart.

Ik vind het nog steeds erg raar. Ik heb een gestimuleerde cyclus zoals ik eerder zei. Op maandag 23 november heb ik ovitrelle moeten spuiten. Je hebt dan binnen 36 tot 48 uur je eisprong. Ben op woensdag naar het ziekenhuis geweest voor de inseminatie. De eitjes zaten er toen nog. Ze zouden die dag dus ook moeten springen. Ik word altijd na 14 dagen ongesteld en nu ineens is het 18 dagen. Ik snap helemaal niks meer van lichaam.

Ik heb het idee dat mijn lichaam helemaal in de war is sinds ik met IUI gestart ben. Vorige maand had ik op dag na mijn eisprong een positieve zwangerschapstest. Een dag later was de test weer negatief. Op deze manier brengt het nog meer stress met zich mee. Ik ga dit toch meer eens bespreken met de fertiliteitsarts.

Hoe gaat het inmiddels met jou? Zij er al wat signalen?

11. girlie12

girlie12 Bekend lid

30 apr 2014
    635
    68
    28
    NULL
    NULL
    Dat is ontzettend balen! Even navragen kan zeker geen kwaad. Enige wat ik nu wel door heb, is dat ons lichaam ons behoorlijk voor de gek houdt. Iedere maand weer!

Ik begin flinke buikpijn te krijgen, dus verwacht dat menstruatie ieder moment kan beginnen. Baal ontzettend! Had ook een heel goed gevoel.

12. Jolien85

Ja dat is zo! Het lijkt erop of je lichaam daar erg goed zijn best voor doet! Elke maand opnieuw.. en ook weer elke maand andere symptomen :(

Ik hoop dat je buikpijn een andere betekenis heeft dan je denkt! Zou jammer zijn als het niet is gelukt, maar dan kun je alleen maar met goede moed naar de volgende ronde gaan. De moed niet verliezen! Dat is het belangrijkste.

Heb jij ook een gestimuleerde cyclus?

13. girlie12

girlie12 Bekend lid

30 apr 2014
    635
    68
    28
    NULL
    NULL
    Ja mijn lichaam in ieder geval wel. Precies wat je zegt, iedere maand andere.

Ik heb een licht gestimuleerde cyclus. Prima cyclus van mezelf, maar voor wat extra stimulans spuiten ik gonal f.
    Mocht het mislukken gaan we zeker met goede moed.
    Be dankt voor de lieve woorden!

14. girlie12

girlie12 Bekend lid

30 apr 2014
    635
    68
    28
    NULL
    NULL
    Helaas, ben gaan menstrueren. Op naar de volgende!

Deel Deze Pagina