Hallo allemaal, Ik heb een vraagje. Normaal post ik niet zo snel maar ik twijfel nu ergens over. Ik slik momenteel sinds 2 maanden Clomid 50mg ivm PCOS. Ik heb zondag 6 december hoogstwaarschijnlijk mijn eisprong gehad (Ben gevolgd met echo's in het ziekenhuis) en heb op 12 en 14 december bloed geprikt. Vandaag de uitslag gekregen. 12 december was de uitslag van het progesteron 44 en 14 december was de waarde van het progesteron 39. Kan het zijn dat het zakt ondanks dat ik zwanger ben? De assistente van de gynaecologie gaf aan dat de waarde van het progesteron hierin geen rol speelt? Ik zit nu op dag 9 of 10 na de eisprong, dus kan bijna een test doen. Hoor graag van jullie! Groetjes
Een waarde moet meen ik boven de 25 zijn. Dan is er een eisprong geweest. Dus je waardes zijn goed hoor.
Ja klopt, er is inderdaad een eisprong geweest, dat heb ik al te horen gekregen. Maar de vraag is eigenlijk.. al zakt mijn waarden nu, kan ik dan nog evengoed zwanger zijn? Groetjes
Progesteronwaarde zegt idd niets over mogelijke zwangerschap. De mijne was vorige ronde 79 en ook niet zwanger.