hoi, voor het eerst sinds 5 tempkaarten is mijn temp op dag 16 nog altijd 37.0, normaal heb ik op dag 16: 36.6/36.8 normaal heb ik 37.0 als mij ei is geweest en dan gaat ie nog hoger. zaterdag heb ik een uur lang vreselijke steken in mijn borst gehad, kan dit een eisprong betekenen? heb nog nooit zoveel pijn gehad aan mijn borst. groetjes silvana
Aan je afscheiding te zien moet je ei er wel aankomen.maar die steken in je bosrt hebben er niks mee te maken lijkt mij.Je eisprong vindt zich in je baarmoeder plaats, niet in je borst...
O, je afscheiding is al een paar dagen gelden zie ik nu pas.Toch denk ik nog steeds dat je ei nog moet komen.
hoi nou je kan inderdaad last hebben van je borsten en als je ei is geweest gaat het meestal ook weer weg. gr.jojo
begrijp alleen nog steeds niet waarom mijn temp hoog blijft, vanochtend was ie zelfs 37.1 normaal gaat je temp toch naar beneden als je ongi bent geworden of op de dag dat je ongi wordt?.....tenminste zou was dat steeds bij mij. behalve nu dan. hoop niet dat mijn cyclus weer helemaal in de war is, godsamme zeg zijn nu al 18 maanden van de pil af.