vraagje want ik word gek ;)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door eliene, 22 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eliene

eliene Lid

20 nov 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik heb weer een vraagje, word gek van mezelf dus hopelijk weet hier iemand wat.

Precies een week geleden had ik een postitieve ovu test en de dag erna poging gedaan. Nu had ik gisteravond, op de wc bij het afvegen een doorzichtig gummy achtig afscheiding. Had wel wat weg van vruchtbare slijm maar het was niet rekbaar, nu is mijn afscheiding wittig. Ook heb ik ineens last van zweetvoeten wat ik anders echt nooit. En ik heb in de afgelopen 3 dagen gewoon 34 uur geslapen. En ik had vandaag een super positieve ovu test (weet echt niet waarom ik deze test heb gedaan)

Weet iemand wat dit betekend ?

groetjes

2. Delta

Delta Niet meer actief

als je vorige week je ei had, heb je rond deze week innesteling.. en kan je pas volgende week testen! je zult echt geduld moeten hebben

3. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Even geduld hebben idd.
    En met vroegtijdige zwangerschapskwaaltjes ben ik altijd voorzichtig. Het kan natuurlijk, maar in de maanden dat ik de meeste kwaaltjes dacht te hebben was ik meestal niet zwanger.
    En de maand dat ik wel zwanger was niks gemerkt.

Succes zijn altijd pittige weken!

4. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    He Eliene, wij hebben precies hetzelfde. (m.u.v. die zweetvoeten dan) Ik had dat afgelopen vrijdag, dus ik zit ook op het wachtbankje. Echt lastig voor iemand die sowieso geen geduld heeft :D
    Ik had trouwens naast dat slijm ook 3 dagen spots, zo 1 klein druppeltje bloed. Vreemd, want het wijkt af van de standaard. Verder heb ik echt nergens last van ofzo. Jij?

Deel Deze Pagina