Hoihoi ik heb nu voor het eerst de ovu testen, alleen kan ik maar geen ovulatie traceren? Gebeurt dat weleens en dat je hem toch wel kan hebben maar dat je hem niet kan vinden? ik ga nog wel even wat dagen door, maar word hier wel heel onzeker van!
Test je ongeveer op hetzelfde tijdstip van de dag? Drink je niet te veel en plas je een aantal uren (2 uur) vantevoren niet? Gebruik je geen ochtendurine? Heb je al eens twee keer per dag getest? Dus bijv. in de ochtend en in de vroege avond nog eens? Hoeveel dagen is je cyclus? Het kan wel eens dat je een laat EI hebt. Ik heb meestal rond dag 14 een positieve test (ik test nu bijna een jaar). Een keer had ik een EI op dag 17 en een keer heb ik helemaal geen EI kunnen vangen...heel frustrerend; ik herken je onzekerheid... (herken je wel het vruchtbare slijm bij jezelf...is namelijk ook een teken dat je Eisprong zich aankondigt). Succes! Gr. Lola2
Daar ben ik nog een keer...ik zie dat je cycli best wel lang is...meestal heb je je menstruatie rond de 14-16e dag na je EIsprong. Dat zou bij jou dus kunnen betekenen dat je inderdaad een late Eisprong hebt. Ik zou dus sowieso doorgaan met testen zoals je al van plan was.
hey, ik test meestal rond 18.00 savonds, heb nog nooit 2x per dag getest...vruchtbaar slijm heb ik nog niet kunnen vinden, mischien dat het weer zon lange cyclus is dan,,, bedankt!
Nee dat is niet gek, dat je nog geen positieve test hebt, aangezien je cyclus komt hij op zijn vroegst pas na 20 dagen... en als je pech hebt tegen de 35 dagen.... Maar gelukkig kun je testen, anders zou je denken dat je vruchtbare tijd allang voorbij was.
Ik zit nu in ronde 2, bij de ronde 1 had ik mijn positieve test op dag 23. bij ronde 2, vandaag, op dag 21. Dus vanavond aan de klus! Deze dagen test ik altijd 2x per dag. Niet met ochtendurine testen! Succes!
Als je cyclus banner een beetje klopt, is het heel normaal dat je je ei nog niet hebt gevonden. Nog eventjes doortesten meid.
Hallooo, nou volgens mij zit ik er nu heel dicht bij, heb een nieuwe foto geplaatst en mijn vraag was:moet ik deze als volledige positieve test beschouwen of is hij nog niet volledig positief?ik heb al wel de hele dag steekjes aan de linkerkant.. Ik heb gisteravond 28-12 ook nog geklust en 25en 26 dec ook...zit ik nu goed daarmee?
test vandaag nog eens kun je verschil zien. Als hij donkerder wordt zou ik persoonlijk nog eens klussen... Bij zoveel testjes kun je ook een starterspakket van babyboombestelling, zijn ook goed en lekker goedkoop! www.babyboomshop.nl
Hai Booboo, mijn test zag er net zo uit, daarna werd ie weer lichter...Ik zou voor de zekerheid vanavond nog eens klussen als het mogelijk is
Ik zou vandaag idd nog een keer testen en zeker nog een keer klussen. Hopelijk heb je gister ook nog geklust?
Bij mijn eerste ben ik zwanger geworden zonder een positieve ovutest. Tegenwoordig vind ik het wel, midden op de dag testen is voor mij duidelijker. Ik gebruik nu ook babyboomtesten.
Hoi, ik heb net getest en heb gisteravond ook nog geklust jah. maar volgens mij is mijn test vandaag nog positiever of gelijk aan gister.. vanavond misch toch ook nog klussen?, heb al de hele dag een zeurende pijn links en rechts onder in mn buik en mn borsten zijn ook licht gevoelig... kortom heb nu de 21ste/25ste en 26ste geklust en de 28ste en 29ste... Als dat niet meer genoeg is hahahahaha
Precies Bright. Huplakee en hupsakee vanavond en morgen klussen voor Booboo! (wij zullen vanaf nu eventjes stil zijn :-#) Succes! ps: ik had trouwens vandaag ook een enorm vette positieve test. Dus vanochtend geinsemiklust en morgen ook insemiklussen. Hee Booboo, dan zitten we samen op het wachtbankje...spannend! Groetjes, Lola2