dag 17 en nog steeds geen posit. ovulatietest..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door bunchy, 10 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    ja uiteindelijk had ik afgelopen zaterdag een hele dikke vette positieve ovulatietest...
    we hebben enorm ons best gedaan dus laten we het hopen..
    nog 13 dg wachten..

2. anne1979

anne1979 Actief lid

26 feb 2009
    102
    0
    0
    Oh Bunchy, gelukkig!! En nu duimen. Ik doe mee.

3. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Meiden, mijn temp is zo stabiel..wie heeft dit nog meer en ik slik nu 2,5 maanden Etos Zwanger Worden. en ik vind die temp maar gek. Ik denk dat ik er maar mee stop.

WIE Herkent dit??
    x Pina

4. Madre

Madre Actief lid

17 nov 2009
    216
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden, ik zit op dag 16 en nog steeds niet positief. Mij cyclus varieert van 27-28-29 en de laatste was zelfs 34 dagen. Ik ben begonnen met testen sinds dag 13, eerst kreeg ik maar een donker streepje (C) maar nu krijg ik er twee, een donker (C) en een hele licht streepje (T). Wat betekent dit? Moet ik gewoon blijven testen?

5. Marilene

Marilene Actief lid

17 nov 2006
    336
    0
    0
    docent
    Beste Madre,
    ik denk dat je eisprong er dan aankomt. Dit is mijn rijtje testen. De laatste was positief, want ik ben zwanger geraakt toen. De testen zijn op opeenvolgende dagen gedaan en liepen toch vrij snel op. Vijf dagen eerder was er alleen maar een C-streepje te zien.

Succes ermee

XMarilene

6. Madre

Madre Actief lid

17 nov 2009
    216
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi, vandaag nogmaals testen en kijken of ik nu wel 2 donker streepjes krijg.
    toen je de laatste test had gedaan en 2 donker streepjes had gekregen, had je toen pas geklust of was je al begonnen met klussen?

7. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Kan het zo zijn dat je de ene dag geen of bijna geen streepje ziet, en de volgende dag een dikke vette posi hebt?

8. Madre

Madre Actief lid

17 nov 2009
    216
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Nony, heb net weer getest en nu zie ik weer alleen 1 streepje (C). Kan het zijn dat het al geweest is want hiervoor heb ik 2 keer een lichte streepje (T) gezien.....

9. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Madre,kan je geen foto maken?Kunnen we even kijken...De andere dames vertelde mij dat je op je positieve dag echt wel een goedde donkere streep moest hebben en dat klopte,dus denk nog even doortesten,maar een foto is handig!

10. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ik had vorige week dinsdag een licht lijntje toen dagen geen lijntje en vandaag een lijntje bijna zo donker als c-lijn....dus ik zou nog ff door blijven testen...

11. Madre

Madre Actief lid

17 nov 2009
    216
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee, helaas kan ik geen fotos maken en sommige testen heb k zelfs al weggegooid.... k zal blijven testen en hopelijk krig ik nog een positive uitslag. Mijn cyclus is echt verschillende en het varieert enorme tussen 27-28 en de laatste is zelfs 34 dagen geweest. Maar ik zal blijven testen tot ik 2 donker streepjes zie. Testen testen testen :(:(

12. Marilene

Marilene Actief lid

17 nov 2006
    336
    0
    0
    docent
    sorry voor de late reactie, maar iemand vroeg wanneer je begint met 'klussen'. Een positieve test geeft aan dat je binnen 24-48 een eisprong KUNT verwachten.

We hebben successen geboekt (biedt geen garantie voor de toekomst helaas) door om de anderhalve dag te vrijen, dus een avond en 36 uur later op de ochtend bijvoorbeeld. Volgens mij benut je dan je kansen optimaal.

trouwens, toen ik zwanger werd van mijn zoontje, had ik maar 1 ovutest, die gedaan omdat ik voor het eerst sinds tijden wat voelde ik mijn buik, positief, 1x sex en zwanger!

Succes ermee meiden!

xMarilene

Deel Deze Pagina