Hellup... Ik heb wat raars met mn lijf en ik kan wel wat advies gebruiken. even wat info over mezelf Ik gebruik al sinds begin dit jaar geen hormonale anticonceptie meer. In april gestopt met de condooms. In mei cyclus 2 zwanger. Op dag 11 eisprong gevoelt. Geen bloed verloren, wel heel de 3e week buikkrampjes gehad bij mn schaambeen en op dag 23 al een positieve zwangerschapstest in handen. Mijn cyclussen liepen gemiddeld op 28 dagen maar dat is ook weleens 30 en 20 dagen geweest. Deze zwangerschap werd een missed abortion en bij 10 weken ontdekten we dit. Curretage gehad. Daarna nog pillen cytotec want niet alles was na ruim een week weg. 3 weken na de curretage was dekv zwangerschapstest negatief. 1 dag later had ik nacontrole waren 2 eitjes te zien die beiden op springen stonden. Echter 5 dagen daarna toch ongesteld geworden 6 dagen en dag 3 en 4 heftiger dan normaal. De curretage was 20/7 De menstruatie eerste dag was 15/8 (26 dagen cyclus) Echter ben ik begonnen met ovulatietestjes. En vorig weekend 29/8 mn ei gevonden. Flink geklust ( onmogelijk om m gemist te hebben). Op dag 18 (1sep) roze slijm, (nooit eerder gehad) dat werd de dag erna druppels bloed en vandaag was dat bloed ongeveer 2 mini tampons over heel de dag. Wel helderder van kleur. Nu is het weer helemaal weg. Ik moet rond 10/9 mn NOD hebben.. Ik heb geen menstruatie klachten, als pijn, humeur etc. Wel had ik 1 sep bij dat roze verlies ervoor pijn steekjes trekkerig. Het zelfde gevoel als toen ik vorige keer zwanger was. >Wat kan dit zijn? Is mn cyclus van slag en ben ik te vroeg ongesteld? >Heb ik een innestelingsbloeding 5 dagen na mn ei? Maar komt het voor dat dit meer is dan alleen druppels en roze slijm? >Of heeft iemand anders nog suggesties Thanks allemaal. Groetjes
Ik denk dat je lichaam nog even van slag is na een ma. Toen ik een miskraam had 4 jr geleden, waren de twee cycli nadien ook erg van slag en onregelmatig, in de derde ronde was ik dan wel weer zwanger Maar het kan natuurlijk ook wat anders zijn! Ik zou volgende week testen, succes!
Dank je wel. Ja dat denk ik zelf ook. aan de andere kant was het bloed gisteravond weer weg en vannacht een paar druppels. Dat is zo gek allemaal. Als het zo doorgaat en niet ineens doorzet doe ik volgende weekend gewoon een testje.. Groetjes