Hee hee! Ik kom net bij de huisarts vandaan en die reageerde echt super stom... Zo van: tjah, tis wel nog heel pril, je bent nog niet eens over tijd! Terwijl ik nu al 3 dagen over tijd ben... pfff Heb ook al 3 keer positief getest en dat heb ik hem ook gezegd. Bloeddruk was goed: 120/80 Daarna verloskundige praktijk gebeld en die reageerden leuk! Meteen: GEFELICITEERD meid! Wat leuk, is het je eerste zwangerschap? En hoe lang ben je zwanger? Nou, dan kun je een afspraak maken voor over 4 weken en dan kunnen we al een echo maken! (Moet morgen even terugbellen voor afspraak, vandaag was assistente niet aanwezig) Maar zo'n veel leukere reactie! Wauw, nu voel ik me ook echt zwanger! Dus: over 4 weken de eerste echo, kijken of het hartje klopt! [-o<
hey meid, hier nog zo'n leuke reactie: WAT GEWELDIG! gefeliciteerd met je zwangerschap hou ons maar op de hoogte en veel succes met alles.
grappig, bij mij was het precies andersom, toen ik vertelde aan mn huisarts dat k zwanger was sprong hij een gat in de lucht bijna, en de verloskundigenpraktijk reageerde juist heel droog: 'nou das wel erg pril he maar je kan opzich wel een afspraak maken hoor' Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens, geniet ervan
ik was al misselijk voor mn positieve test (was dus ook niet zo verbaasd dat ie positief was) was bij mij in de 7e week het ergst, kon ik niet eens uit mn bed komen, maar vanaf 9 weken werd de misselijkheid bij mij al minder (das wel heel snel hoor). Nu af en toe nog een vlaagje misselijkheid als k me te druk maak. T enige waar k verder last van heb zijn duizelingen ivm lage bloeddruk, dus ik val wel eens flauw enzo. Maar in principe ben k alles goed doorgekomen t kan erger ohja, zere borsten! Maar ze zijn ook bijna 2 cupmaten gegroeid in de eerste 3 maanden Jij ergens last van? Of helemaal niet, dat kan ook
Gefeliciteerd meid, echt gaaf voor je. Bij mij was het de ha die een gat in de lucht sprong terwijl de vk zoiets had van er kan nog vanalles misgaan. nee das positief.... Gelukkig zijn ze allemaal bijgedraaid wat dat betreft. Geniet er lekker van daar boven op je roze wolk Liefs nance158
Hoi, Meiden gefeliciteerd.. Ik ben dus 5 weken zwanger, maar wanneer moet je eigenlijk de verloskundige gaan bellen? Ik zou wel graag een "normale"echo willen en niet een inwendige.. ( zeuren he) Maar hoe en wat nu verder? Groetjes
Gefeliciteerd! Geniet ervan! Ik moet nog voor de 2e echo naar het ziekenhuis, daarna mag ik de VK bellen! Kan niet wachten!
Hee meiden! @ Inge: Ik heb gisteren de VK al gebeld en ben pas 4 weken en 3 dagen zwanger! Heb de afspraak op 4 juni Dan krijg ik al een echo! Spannend! Meid, geniet van je zwangerschap @ Kiezeltje: gek genoeg nog niet echt ergens last van, alleen het oprekken van mijn baarmoeder, dat schijnt dus ook direct in het begin al te zijn, daar had ik last van. Nu al voor de tweede morgen op rij geen last van. Gisteren ineens moeten overgeven na het avondeten! Dat is toch ook raar? Verder voel ik nog niets... Voor alle andere zwangeren: Gefeliciteerd en geniet lekker van jullie zwangerschap! Bedankt nogmaals voor de lieve reacties
Hoi meid, Niks van aantrekken, ik kreeg ook een rare reactie van mijn huisarts haha! ... Niks van aantrekken en gewoon lekker genieten van je zwangerschap GEFELICITEERD