hoi meiden ik ben deze maand naar de fertiliteits arts geweest en zijn er echos gemaakt om te kijken of ik ook een ei sprong heb. maar net zoals bij de eerste zwangerschap geen ei sprong. ik ben t/m dag 22 geweest en ik mag volgende maand beginnen met clomid om mijn eitjes op te wekken. nu ben ik echter nog steeds niet ongi. ik wacht en wacht en wacht. maar nee hoor nog niet ongi. waarom word je wel ongi als je het niet wilt worden en als je ongi wilt worden het dan op zich laat wachten? ben vandaag al 3 dagen overtijd en heb al een week last van ongi krampjes maar nog steeds niet doorgezet:x ik wil mijn ongi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nou ik denk dat ik niet meer kan dan rustig blijven afwachten! of kan ik mijn ongi opwekken zonder medicijnen? liefs sunlight
Ja je wordt ook ongi zonder eisprong Je bouwt toch een bedje op zeg maar en dat wordt ook weer afgebroken, maar hierdoor doordat je geen eisprong krijgt kan dat tot 6 maanden (en soms nog langer) duren....
Ohhh..Maar als je een cyclus hebt van bijvoorbeeld 30 dagen heb ej toch gewoon een eisprong? Of kun je ook bloedverlies krijgen zonder eisprong? Ik heb deze week geen positieve ovu test gehad namelijk..maar wel de ver5schijnselen op dag 18 zoals pijnlijke borsten en krampjes..ingewikkeld hoor. Als je geen ovu krijgt kun je dat wel opwekken met middelen geloof ik toch?
ik heb altijd keurig en cyclus van 34 dagen. maar ik heb helaas geen eitje die groot genoeg word om te springen. maar elke maand maak je wel baarmoederslijmvlies aan voor het eicelletje die kan innestelen. maar omdat ik geen eitje heb die innesteld breekt mijn slijmvlies weer af en dan heb je dus een bloeding. maar dat lijkt gewoon net op ongi maar eigenlijk is dat het niet, want je heb geen eitje die je lichaam verlaat. en dan pas is het een ongi. ik heb dus een maandelijkse bloeding. het kan wezen dat je een keer geen ei hebt gehad! niet alle vrouwen hebben elke maand een ei sprong. dus volgende maand maar weer even ovutesten doen en ik hoop voor je dat je dan wel een posi ovutest hebt!