Dussss....dit is ronde 5 en officieel ronde 4 dat we bezig zijn. De officiele cycli waren: 37, 25 en 20 dagen. Toen ik deze ronde op dag 17 een roze bloedinkje zag dacht ik al weer ongesteld te worden. Vandaag, dag 19, een testje gedaan (hij staarde me zo aan...) en hij is positief. Niet knal natuurlijk, maar een licht streepje die door ons beiden te zien is. Ik vind het eng, wie is er nou stom om op dag 19 te testen...? Ik moest toch even mijn verhaal delen met jullie. Ik lees namelijk geregeld mee! Hopelijk over een paar dagen een donkere test!
Wat mooi ! Streepje is een streepje toch? over 2 dagen weer testen en hopen dat hij mooi op loopt ! Alvast voorzichtig gefeliciteerd
Ik teste positief op cd 21! Dat lijkt me geen streepje van een eisprong.. Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd!
En hoe lang waren jouw cycli? Ik had bij onze eerste ook 7 dagen voor NOD een positieve test (achteraf gezien, cyclus was week langer), maar dat was toen heeeeeel vaag. Dit is best knal.
Kan deze niet van 'de keer ervoor' zijn?? Dat je al wat langer zwanger bent en een innestelingsbloeding hebt gehad?? (Weet t niet hoor, maar ik bedacht me dat met zo'n korte cyclus) Ik vind deze iid super knal 👍🏼 Een voorzichtige gefeliciteerd!!!