Hallo allemaal Ik ben hier nieuwe en ik vroeg me af of me eisprong ook later kan zijn geweest (ik heb niet gemerkt wanneer hij is geweest ) Zaterdag had ik ongesteld moeten worden en ik had rond de middag bij het afvegen licht roze bloed heel iets. Ik dacht oké ongesteld jammer... maar veder kwam er helemaal niks meer. Wel geel/bruine afscheiding kan dit me innesteling zijn? Ik moet vooral avonds vaker plassen (ook veel) Vanmorgen test gedaan deze was negatief was ik te vroeg? Herkent iemand dit?
Je maakt vanaf innesteling (mocht dat het zijn geweest) sowieso HCG aan, dus te vroeg ben je niet. Geef eens wat meer info? Ben je al lang gestopt met de pil? Hoe lang duurden je laatste cyclussen? Hoe heb je je NOD berekend? Weet je wanneer je eisprong is geweest? Het kan namelijk ook een ovulatiebloeding zijn geweest. Dan zou je dus twee weken na die ovulatiebloeding ongesteld moeten worden.
Ik heb een ovulatie van 30 dagen.( 3 maand van 34 geweest paar maand gelede ) Ben nu 14 maand van de pil af. Nee weet niet wanneer me eisprong was. Afgelopen zaterdag had ik ongesteld moeten worden.