Vraagje over testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door eline23, 13 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eline23

eline23 Niet meer actief

Ik zit eraan te denken om er straks een zwangerschapstest tegenaan te gooien omdat ik me toch wel wat misselijk voel.
    Ik weet dat ik misschien (te) vroeg zal zijn, verwacht namelijk zondag mijn menstruatie.
    Ik heb nu alleen de zwangerschapstesten van 123 in huis de One Step Urine Pregnancy Test strip, heeft iemand daar ervaring mee? Want ik weet dus niet hoeveel HCG deze nodig heeft.

Heb zonet wel 1 glas vruchtensap op,zou mijn urine dan niet geconcentreerd genoeg zijn? en hoe lang moet ik nu mijn urine ophouden voordat ik de test kan doen?

2. eline23

eline23 Niet meer actief

niemand?

3. ano1

ano1 Niet meer actief

Een glas drinken maakt nier uit , ik had ook met glas drinken op positieve test , succes ben benieuwd !!

4. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    als je nu even een paar uurtjes niets drink en dan gaat plassen kan je perfect testen hoor ;) succes !!!

5. eline23

eline23 Niet meer actief

Ik heb nu (bijna) 2 uurtjes niet gedronken en niet geplast, zou ik hem zo al kunnen doen dan?

6. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Ik zou het proberen. Ik had ook vier dagen voor mijn nod een positieve test

7. eline23

eline23 Niet meer actief

Ik heb net een testje gedaan, en dit is het resultaat:

Bijgevoegde bestanden:

8. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Ik zie niks maar dat komt omdat de foto wazig is, zie je in het echt wel wart?

9. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.020
    1.026
    113
    Ik zie helaas ook niets...

10. Ariane

Ariane Actief lid

24 jun 2010
    108
    0
    0
    Ik zie ook niets... Nog even afwachten en over een paar dagen weer testen met ochtendurine!

Deel Deze Pagina