Deze maand is het nog erger dan de vorige maand, het is nu dag 20 en nog geen positieve test. vorige maand waren dag 18 en 19 positief. word eigenlijk best een beetje moedeloos. Wie heeft ervaring en kan mij een beetje moed inspreken
Hoi, Ik test ook pas op dag 20 of later positief, ik heb ook een lange cyclus en een laat eitje! Geduld pff ik weet het!
ik zit nu ook op dag 19 en nog geen positieve ovu test terwijl ik vorige maanden netjes cyclussen had van 31 - 33 dagen
wat ik bij mezelf merk als ik er heel erg mee bezig ben komt me ei altijd later misschien toch onbewuste spanning waar je lichaam op reageert...
ja dat zou best kunnen ..................ik kan het ook heel moeilijk loslaten. Ben heel bang dat het er voor ons niet meer inzit gezien mn leeftijd (36).
Ik heb precies hetzelfde deze maand! Ik zit al op dag 23 en nog steeds een negatieve ovu test... Frustrerend is dat he! Mijn cyclus is eigenlijk maar 29 dagen, maar ik heb altijd een heel laat ei. (daardoor ben ik waarschijnlijk wel verminderd vruchtbaar) Vorige maand op dag 21. maar ik vraag me nu oprecht af of ik deze maand nog een ei ga krijgen...
ja erg he....ik zit nu op dag 24 en nog niets..........geen vruchtbaar slijm niets heb je onderzoeken gehad omtrent je vruchtbaarheid?
Nee, ik heb nu pas 2 rondes getempt, dus nu pas weet ik dat mijn ei altijd zo laat is... Maar ik heb in augustus een mk gehad, en ik vraag me nu af of het sinds die mk veranderd is?? Maarja, als deze ronde mijn luteale fase weer zo kort is ga ik wel naar de huisarts, want het eitje heeft zo maar heel weinig kans om in te nestelen... Wat een gedoe met die cyclussen he!
frustrerend sis dat ik weet t , het enige wat je kan doen is je vruchtbaar slijm in de gaten houden en dan ovu testen gaan doen sterkte met wachten
Lastig is dat he! Ik ben onderhand ookal al weer 7 dagen aan het testen en nog steeds niets. Want mijn cyclus is ook zo onregelmatig. Maarja van mn langste uit gaan kan het bnog zo'n 4r dagen duren. Dure hobby zo.