kv positief? verkeerde plek? willen jullie even kijken?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door ProudMom28, 30 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Goedemorgen,

Ik wist bijna zeker niet zwanger te zijn, maar voel mij zo anders dan andere maanden had nog een kv en heb vanmorgen voor mijn doen positief getest wel vaag :) maar zit het streepje wel op de goede plek? maakt het wat uit als de streep iets verder zit dan normaal?

ik heb hier de foto

Bekijk bijlage 32652

2. desteny

desteny Actief lid

13 dec 2005
    272
    0
    0
    nou volgens mij staat hij welgoed hoor...
    Alvast gefeliciteerd!!

3. ProudMom28

Echt? ohw wat zou dat super zijn, ik zou ongeveer dan nu mijn nod moeten hebben, dacht mischien kan je positief testen als je nod eraan komt het klinkt raar, maar ik heb vaker positief getest en toch werd ik o maar nu voeld alles anders en het is zo duidelijk alleen mischien op de verkeerder plek iets meer naar links, maar aan de andere kant zo duidelijke streep zal het dan iets uitmaken waar hij zit? sorry voor mijn onzekere gedoe :) zo bedankt voor het kijken. Ik zag dat jij zwanger bent, leuk hoor gaat alles goed?

Groetjes Wilma26

4. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    misschien zit de test scheef in de houder. Had ik ook bij een test van KV. En dacht toen bleh negatief. maar toen ik de test open maakte stonden er 2 prachtige strepen.
    Slopen die test.

5. ProudMom28

Hahahahahaha ja idd dat is ook nog een hele goede ding dat heb ik nog niet gedaan, dank u dank u. ben gek op streepjes kijken maar deze was zo duidelijk dat ik dacht huh nu zit hij op de verkeerde plek hoe kan dat nu? Gauw een kruidvat + teste gedaan en daar ook een heel dun vaag + streepje, het voeld net alsof ik o gaat worden net alsof het langs mijn benen loopt het is erg eiwit water achtig en plopt net zo als dat je o bent :) herkennen jullie dat ook toevallig?:)

6. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik moest wel effe goed kijken maar meis hij zit goed hoor je 2e streepje
    dus ik zeg voorzichtig gefeliciteerd meis

7. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Kun je geen bloedtest bij he Huisarts aanvragen als je testen vaag blijven??? HCG moet zich toch verdubbelen per 1 a 2 dagen dan moet de test er binnenkort toch afspatten lijkt mij.

Je bedoeld witte afscheiding. heel herkenbaar.............

8. ProudMom28

Ja het is idd wit waterige ruikt wat zurig :) maar het voeld net alsof je o bent het voeld dan ook echt net zo dat het in je slipje plopt zeg maar :) zo sorry voor deze vraag :) maar wilde het toch een vragen.
    Het stomme is dat hij super duidelijk is nu in vergelijking met vrijdag heb twee dagen niet getest en dacht dat ik o wrd maar vanmorgen zij ik duidelijk dingen voelen iets anders ik doe nog eens een testje en binnen drie minuten kwam er een streepje te staan, maar dacht mischien is hij iets tever naar links. wat ben ik blij met jullie antwoorden ik wacht deze week nog even af en als ik het dan niet ben dan feliciteer ik mijzelf en kan ik het echt geloven.

Liefs Wilma26

9. ProudMom28

10. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Ik zie wel een streep en zeg voorzichtig gefeliciteerd !!!

11. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    wilma de laatste foto laat echt duidelijk het 2e streepje zien..
    ook van mij een voorzichtige gefeliciteerd!! :D

12. krissie2712

krissie2712 Actief lid

2 sep 2009
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Ook ik zeg voorzichtig gefeliciteerd! Ik had zelf ook zo'n vage test (zie album) en kijk nu maar naar mijn banner:). De afscheiding is trouwens heel herkenbaar! Ik blijf voor je duimen meis!
    Liefs Krissie

13. ProudMom28

Ik heb gespiekt en idd bij jou is hij in het begin ook vaag, ik vind het zo spannend helaas is het niet de eerst keer en omdat mijn lijntje iets verder weg zit dan waar hij hoort te zitten vind ik het helemaal spannend. Maar lief en heel erg bedankt voor jullie antwoorden.

Xxxxx Wilma

14. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Ik vind hem duidelijk hoor!

En je hebt de test volgens mij ook iets schuin gehouden toen je fotografeerde, en dan lijkt het vaak alsof hij schuiner staat dan die hoort!

Maar ik vind hem hartstikke duidelijk EN op de goede plek hoor!!!!!

15. 123

123 Niet meer actief

Heee Wilma..
    Kan ik je heeel voorzichtig feliciteren..?
    Ik zie op die tweede foto duidelijker een streepje.
    Oh, wat spannend zeg!

16. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Wilma,

Ik zie ook een tweede streepje hoor. Waarom probeer je geen digitale? Dan heb je meteen zekerheid. Maar ik zeg gefeliciteerd!!!

X Linda

17. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    je mag bij mij ook wel ff spieken, ik had ook lekker vage testen int begin, maar als je 2 dagen later weer 1 doet worden ze steeds duidelijker... en tja, ik zie bij jou toch echt een streep :D

18. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    hmmm, bedenk me net dat ik mijn vage testen er alweer af heb en alleen mijn duidelijke testen er nog op staan :( sorry, maar geloof me, ik moest ook echt mezelf duidelijk overtuigen dat ik toch echt met het blote oog iets roze zag staan de eerst 2 x!! haha

19. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Mooie test hoor wilma!Voorzichtig gefeliciteerd!

20. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Streepje staat op de goede plek hoor! Alvast voorzsichtig gefeliciteerd!!
    Misschien is je ei iets latergeweest? Of de innesteling iets later, om dat hij nog licht is? Test over 2 dagen weer eens, dan zal hij w.s. veel duidelijker zijn!

Groetjes Cyntje78

Deel Deze Pagina