Dag dames afgelopen menstruatie verliep heel raar, hooguit 1 eetlepel Bloed gehad voor de rest minimaal bruinverlies en alleen bij afvegen. Nu 3 weken later zit er bloed op het wc papier als ik met papier Naar binnen ga (sorry voor de details) echt heel weinig met slijm, gisteren verloor ik bij het afvegen roze slijm, ik Moet hooguit pas over een week ongesteld worden, Iemand ervaring hiermee????
ik heb toevallig ook paar dagen geleden wat rood/roze verloren.. 1x flinke veeg... tot op heden niets meer... verwacht vandaag mijn ongie.. dus ben benieuwd...
Misschien een innesteling lees soms dat meide. Dan een klein beetje rose rood bloed kunnen verliezen. Als het niet veel was.
Spannend missiej, hoop t voor je, ik wordt alleen maar beroerder Van zoeken op internet, krijg allerlei vage verhalen over ontstoken vulva, schimmels en weet ik wat nog meer, mijn darmen gaan als een gek tekeer zal misschien wel vroeger ong worden, en heel misschien (hopelijk) een innesstelling, Heb dit nog nooit eerder gehad, hmm bah maar weer afwachten, Zie dat je morgen kan testen dolfijntje sucses, BTW durf nu niet meer af te vegen Hahaha
Ben je nog aan het ontpillen? Dan kan je menstruatie namelijk nog wat 'onregelmatig' zijn. Ik heb nu sinds 2 cyclussen ook een dikke week voordat ik ongesteld moet worden al wat lichtbruin bloedverlies. Helaas betekende het voor mij beide keren een aankomende menstruatie... Het kan dus oud bloed zijn. Ik hoop natuurlijk voor jou dat het een innesteling is geweest! Succes!
@leeuwtje86 nee is geen ontpillen ben in januari 2011 met de pil gestopt, Pffff Moet nog tot volgende week maandag wachten op mn nod maar ga er niet van uit dan is de teleurstelling ook minder zal morgen wel doorbreken...of niet...
hallo allemaal, ik heb me na veel lezen hier toch maar een eigen account aangemaakt. ik weet een beetje hoe het ontpillen werkt aangezien ik al eens eerder gestopt ben met de pil toen ik met mn hoofd even heel ergens anders mee bezig was. nu ben ik gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kindje willen. normaal gesproken heb ik als ik de pil gebruik altijd last van menstruatiepijn maar de periode dat ik gestopt was met de pil heb ik daar helemaal geen last van gehad. nu ben ik 1 mrt weer gestopt met de pil en de 8ste was mijn ongesteldheid over maar nu nog niks te zien. ik vind het alleen vreemd dat ik de 27ste de hele dag hele erge steken in mn onderbuik had (net menstuatiepijn alleen dan veel erger) en de 24e had ik sochtends 1 druppeltje bloed op het wc papier.. nu nog steeds aan het wachten en hopen. wat denken jullie?
@Trotsemama2008: Vervelend he die onzekerheid! En wachten kan zooo lang duren... Ik heb afgelopen week ook steeds maar gehoopt dat het misschien een innesteling was of een pseudo menstruatie ofzo, maar helaas... Vanmorgen toch ongesteld geworden . Misschien niet zo'n positief verhaal voor jou, maar je weet ooit nooit. Ik zal voor je duimen!
He bah leeuwtje86 das jammer, op naar de volgende ronde en hopen dat het volgende maand uitblijft hoop t voor je, bij mij is het echt heel weinig net was het geel roze echt een drupje best spannend, ik weet nou niet of ik mijn huisarts in Moet lichten omdat ik vorige maand ook een hele rare menstruatie Heb gehad en nu dit, misschien is er wel iets anders aan de hand ook omdat mijn man en ik eigenlijk niet bezig zijn voor een beeb en mocht ik zwanger zijn het door het condoom in gegaan ( pas op t laatste moment omdoen) Pff Zo vervelend dit Zo haha maar lief dat je voor me duimt zal op de volgende ronde voor Jou duimen
Vanochtend beetje bruin in t inleg kruisje bijna niets bij t afvegen, Dacht Yes t is over maar nu weer beetje bloed bij afvegen Zo raar Pff tot dinsdag duurt nog wel ff
Vanochtend zelfs iets meer en iets donkerder maar nog steeds alleen bij het afvegen pffff Zo moeilijk wachten en dat tot dinsdag......
Tot nu toe elke keer beetje helder rood bloed gehad bij Het afvegen Volgens mij is het nu gestopt, dinsdag is mijn eigenlijke Nod, Heel apart zie het dinsdag wel.....
Trotsemama2008, ik heb al 2 weken last van hetgeen jij beschrijft. Afwisselend bruin en roodkleurig en alleen bij het afvegen. Zo vervelend die onzekerheid!
@oum idd morgen is mijn eigenlijke nod t bloeden is gisteren pas gestopt Nu gaan mn darmen al de hele dag als een gek tekeer verder geen last van symtomen, jij dan?