Klachten.. Mogelijke zwangerschap?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pien95, 17 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien95

Pien95 Actief lid

1 dec 2012
    212
    1
    0
    Goedemorgen!

Ik ben nieuw hier, en zal maar gelijk ter zake komen.. ;)

Ik en mijn vriend proberen zwanger te worden.
    En omdat ik niet weet wat voor precieze klachten er ongeveer bij een zwangerschap horen, ben ik benieuwd. Ik zelf heb nu namelijk ook een aantal klachten, wat ik de afgelopen maanden nog niet heb gehad.
    30 December was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Rond 13 Januari zou mijn eisprong geweest moeten zijn. Dus er bestaat wel een kans.. Toch? Ik heb nu sinds 2/3 dagen last van brandend maagzuur in de avond, of 's nachts. Dan word ik er wakker van. Had gisteravond kramp aan de rechterzijde van mijn buik... Ook heb ik ontzettende klamme voeten en handen.. Dit voelt niet erg fijn... En vanochtend, toen ik wakker werd, had ik opeens spontaan een bloedneus. Het druppelde ook echt. (Sorry voor dat). Kunnen dit symptomen zijn voor een eventuele zwangerschap? Zijn er dames die hier zich in herkennen, en die zwanger bleken te zijn?
    Helaas kan ik nog niet testen.. Ik zou pas aan het einde van de maand ongesteld moeten worden. Alvast bedankt voor de reacties! :)

2. Pien95

Pien95 Actief lid

1 dec 2012
    212
    1
    0
    Sorry... verkeerde plek zie ik nu... stom stom ;)

3. SuzykeQ

SuzykeQ Bekend lid

13 jan 2013
    747
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bloedneuzen had ik ook meteen toen ik zwanger was. Maagzuur kan een teken zijn, kramp in je buik ook, klamme voeten en handen herken ik niet. Ik wist het meteen na de eisprong, beide keren, ik voelde het gewoon. Was ook meteen misselijk. Ik hoop het voor je! :D

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Je zou ongeveer 7 dg na je ei een innesteling hebben. Pas vanaf de innesteling maak je hcg aan. Dit zou als je je ei de 13e hebt gehad dus pas rond de 20ste. Vanaf dan kun je door de hormonen je anders gaan voelen. Maagzuur had ik ook voordat ik positief testen en ik denk dat dit kwam samen met de misselijkheid. Maagzuur komt meestal pas voor eind van de zwangerschap maar hormonen doen rare dingen.
    Als je je ei de 13 hebt gehad denk ik niet dat je je anders voelt door een eventueele zwangerschap. Dit is nog echt te vroeg. Heb je je ei niet eerder gehad? Dan zou het zomaar kunnen

Hoelang ben Je gestopt met anticonceptie? Ontpillen kan bij ook nare zwangerschapsklachten geven :( terwijl je niet zwanger bent.

Ik had altijd testdrang behalve als ik echt zwanger bleek. Alsof ik het al zeker wist :).

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

welkom,

vragen over zwanger worden horen eigenlijk in het deel zwanger worden.

Zo snel na je eisprong iets voelen is zeer onwaarschijnlijk.
    Doe jezelf even een plezier en lees je even goed in in hoe een zwangerschap verloopt. Geeft een hoop duidelijkheid.

Lees ook even in het zwanger worden deel, daar staan veel van de vragen waarschijnlijk beantwoord.

6. Pien95

Pien95 Actief lid

1 dec 2012
    212
    1
    0
    Bedankt voor de reactie!

Ik dacht zelf namelijk ook dat het wel echt vroeg is. Maar ik heb nooit de pil gebruikt of dergelijke. We 'deden' het altijd met condoom ;)

7. Pien95

Pien95 Actief lid

1 dec 2012
    212
    1
    0
    Sorry, ik weet het.. Ik zag het net ook. Ik heb ook hetzelfde bericht in dat deel geplaatst. Sorry voor dit.

8. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Die klachten kom mij wel heel erg bekend voor. Die had ik ook in het begin van mijn zwangerschap.. Toch even afwachten tot eind volgende week en dan misschien een vroege test doen ?

Succes

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Wat je handiger even kunt doen als je iets verkeerd geplaatst hebt, is het verkeersbordje rechtsboven gebruiken: beheer verplaatst 'm dan voor je :)
    Ik heb 'm even gemeld voor je :)

10. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Ik zag het .:D

het feit dat je niet hoeft te ontpillen scheelt wel weer wat "rare"mogelijke symptomen.

Kwestie van gewoon afwachten en testen over 1,5 a 2 wk.

Kruidvat 5 euro (nu 5,50 ofzo geloof ik ) testen zijn goede testen. ;)

11. Pien95

Pien95 Actief lid

1 dec 2012
    212
    1
    0
    Ik moet inderdaad afwachten.. Niet leuk!!
    Ik ben dan weer zo van dan wil ik ook besvestiging.. Maar dat hebben er vast meer ;).

Dat met klamme handen, en klamme voeten.. Voelt heel raar! Het is nou ook niet zo dat het hier zo warm is.. De verwarming staat maar op 19,5 graden.

12. Pien95

Pien95 Actief lid

1 dec 2012
    212
    1
    0
    Dames!

Had net weer een ontzettende bloedneus!
    Maar... ik zat te denken, misschien komt het ook wel door de weersomstandigheden op dit moment. Ik heb het alleen in tijden niet gehad. Wel zeker 1,5 jaar niet. Maar wie weet ;).

13. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Vier dagen na je ei al zulke heftige zwangerschapssymptomen hebben,lijkt me een beetje erg vroeg. Vaak is het bevruchte eitje dan nog niet eens ingenesteld.

Even geduldig afwachten en over twee weken een testje doen.

14. mimi83

mimi83 Niet meer actief

het is op het moment hel droog weer dus dat zou die bloedneus heel goed kunnen verklaren.

Moeilijk he wachten.. hihi

Deel Deze Pagina