Ovutest gister tegen positief aan, nu nega. Geen tempverhoging?!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by MG2009, May 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Beetje vaag onderwerp denk ik, haha

Ik heb gister een ovutest gedaan, deze was bijna positief. Het teststreepje was net iets lichter dan de controlestreep. (zie foto, in het echt nog duidelijker)

Ovutest van vandaag is negatief, er is maar een supervaag testlijntje te zien.

Maar ik had vanochtend geen tempverhoging, dus dan is mijn ei nog niet geweest.
    Gewoon pech gehad en helemaal geen ei in aantocht? Of is ie stiekem al geweest en krijg ik bijv morgen pas tempverhoging?

2. minimuis

minimuis Fanatiek lid

Aug 17, 2007
    4,066
    5
    38
    Female
    Hoi je temp ga 24 tot 48uur na een positieve test pas omhoog omdat een ovtest voor je eisprong positief is en je temp ga pas omhoog na je eisprong. Dus nog ff door klussen;). Kijk maar in mijn album mijn test was eergisteren en gisteren positief en vandaag negatief waarschijnlijk vandaag of vannacht mijn ei en morgen temp omhoog.

3. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Thanx voor je uitleg. Zou het in theorie dan zo kunnen zijn dat ik vandaag mijn eisprong heb?

4. minimuis

minimuis Fanatiek lid

Aug 17, 2007
    4,066
    5
    38
    Female
    Graag gedaan en ja dat zou kunnen of morgen omdat hij nog niet helemaal positief was heb je waarschijnlijk net het begin van je piek gehad. Mij hebben ze in geertgen aangeraden om elke dag tussen 12 en 3 te testen en elke dag ongeveer dezelfde tijd aan te houden dit werkt perfect had 2dagen een positieve test.

5. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Ik ben gister pas begonnen met testen, dus wellicht zou ik eergister ook een posi test gehad hebben? Heb nog nooit eerder ovutest gedaan, maar dacht laat ik het eens proberen, haha
    Heb ze allebei rond dezelfde tijd gedaan trouwens en braaf niet geplast en gedronken de uren ervoor.

Ik wacht het wel af, bedankt voor je antwoord!

6. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Vandaag wel tempverhoging! Ovutest van maandag was dus waars gewoon wél posi.

7. minimuis

minimuis Fanatiek lid

Aug 17, 2007
    4,066
    5
    38
    Female
    Nu duimen voor een positieve Zwangerschaps test succes

Share This Page