Vind het maar gek!!! Voel me zo anders dan bij de eerste twee haha.. heb net nog een testje gedaan.. het streepje kwam wat later dan die eerdere maarja dit was niet met ochtendurine. Is dus ook wat lichter dan die van vanmorgen!
duideliijk hoor! Voorzichtig gefeliciteerd! Spannend, ik zit nu ook te wachten. Voel me wel zwanger, maar kan nog niet testen. Verwacht zondag mn nod. Gek hoor, om er weer zo mee bezig te zijn. Dan denk je dat de nieuwigheid er wel af is na 2 kinderen, maar dat is echt niet zo. Blijft spannend!
Ja de nwe predictor early is heel goed. Is zelfs gebleken gevoeliger dan de kv Wel die nemen die je 6 dagen van te voren kan doen.
Ja volgens mij bedoeld ze die inderdaad! Denk dat ik er maar een van die ga halen dan! Wel wat duurder dan 2 voor 5 maar toch haha.. ik vind het heel spannend ik voelde me bij beide kinderen hetzelfde. Nu voel ik bijna niks alleen misselijk maar d8 een griepje. Hopelijk is het toch echt een zwangerschap!
haha, grappig. Hier bij beide ook precies hetzelfde gevoeld. Nu een zwaar gevoel in mn onderbuik en licht misselijk. Nog even geduld... Oef.